Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@10:42:31 GMT

تجاوز مامور پست به دختر 12 ساله در مسافرخانه+عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۵۶۸۷۵

تجاوز مامور پست به دختر 12 ساله در مسافرخانه+عکس

رکنا: دختر 12 ساله توسط مامورپست هوسباز در یک مسافرخانه مورد تجاوز قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک مامور پست در نیویورک به اتهام تجاوز به دختری 12 ساله دستگیر و زندانی شد.

بر اساس گزارش پلیس، متهم کارلوس مدینا 51 ساله دخترنوجوان را زمانی که از خانه معشوقش بازمی گشت در خیابان ربود و با اجاره یک اتاق در مسافرخانه او را به آن جا برد و مورد تجاوز قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران تحقیق پس از بررسی و پرس و جو از رئیس مسافرخانه متوجه شدند متهم قربانی را با تهدید در حالی که سعی می کرد با لبخند او را به داخل اتاق بکشاند به دام خود کشاند و پس از این که آن ها متوجه التماس های قربانی شدند با شکستن درب او را نجات داده و متهم را دستگیر کردند.

قربانی پس از نجات به دلیل ضرب و شتم و خونریزی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان با آزمایشات و معاینات اولیه تجاوز به او را تایید کردند.

متهم پس از دستگیری و تکمیل پرونده به دادگاه منتقل شد و قاضی پرونده کارلوس را با قرار وثیقه یکصد هزار دلاری به زندان منتقل کرد تا جلسه دادگاهی اش به زودی برگزار شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

معلم منحرف به دانش آموزان کارهای مستهجن یاد می داد! +عکس اعدام 3 تبهکار در میدان 7 تیر یاسوج + عکس و جزئیات بعد از خطبه عقد فهمیدم در 22 سالگی زن پنجم محسن شدم ! اعتراف هولناک پسر 13 ساله به قتل امیر عباس 5 ساله در مشهد / جسد لخت پیدا شد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد افشاگری درباره روحانی خلع لباس شده در قم/ از التماس دعا خواستن برای داعش تا رد درخواست مناظره + فیلم دستگیری فوتبالیست قرمزپوش بخاطر کلاهبرداری از 2 هم بازی! لحظه عذرخواهی شهرداری کرمان از 2 گل فروش پس از شکنجه زشت!+ عکس و فیلم دختر مشهدی: پدرم در وضعیت بدی مچم را گرفت و آن پسر توانست فرار کند 9 مدیر تلگرامی خوزستان فرار کردند / دادستان دستور دستگیری داد چگونگی جنجالی شدن فیلم رقص سربازان سپاه از زبان خودشان + فیلم حمله وحشیانه یک مرد به کلانتری / کارآگاه زنده زنده سوخت + عکس تصاویر پدر خوانده و 30 نوچه تبهکار بین المللی / آن ها گرجستان را به هم ریخته بودند +عکس خودکشی عجیب جوان اراکی به خاطر بیکاری

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز زندانی ضرب و شتم قاضی زندان اخبار حوادث تجاوز دختر گشت عکس مسافرخانه عکس پسر مرد فیلم دختر من فضای مجازی ازدواج تصاویر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدامین نیکویی نژاد، ظهر امروز_ پنجشنبه، ششم اردیبهشت _ در گفت‌وگو با خبرنگاران از غرق شدن یک دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۶:۲۷ صبح امروز در تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ یاسوج خبر غرق شدن دختر جوان ۱۷ ساله در رودخانه بشار پائین‌تر از پل «تلگاه» به سمت پاتاوه اطلاع داده‌شد و بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: تلاش نیروهای اورژانس برای نجات جان این دختر جوان متأسفانه بی نتیجه ماند زیرا مدت زیادی از غرق شدگی وی می‌گذشت.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: بر اساس آمارهای موجود، تعداد قابل توجهی از موارد غرق‌شدگی در رودخانه‌ها و آب‌های کم عمق اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: باتوجه به وجود رودخانه‌های خروشان در استان، بسیاری از این رودخانه‌ها با وجود ظاهری آرام، بسیار خطرناک و عمیق هستند، به نحوی که فرد بعد از چند قدم جلو رفتن در رودخانه، متوجه عمق زیاد آن و گرفتار گرداب می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم عزیز بدون آگاهی از وضعیت رودخانه، هرگز برای شنا در آن اقدام نکنند.

کد خبر 747892

دیگر خبرها

  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار