Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت شدید بین سامسونگ و اپل برای تولید تلفن‌های همراه هوشمند وجود دارد و نتیجه این مسابقه فناوری بین این دو غول تکنولوژی همواره به نفع مشتری تمام شده است.

هر دو شرکت اپل و سامسونگ از سال ۲۰۱۵ شروع به کم کردن ضخامت گوشی‌های خود برای تولید تلفن‌های همراهی با کمترین میزان ضخامت و بهترین مشخصات فنی کردند که در این میان گاه سامسونگ و گاه اپل در کسب رضایت مشتریان و جلب نظر خریدارن از یکدیگر پیشی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استیو همراستفر، یکی از مشهورترین کارشناسان حوزه فناوری گفت: «Galaxy S10 plus نازک‌ترین گوشی سامسونگ در سال‌های اخیر خواهد بود. مهندسان این شرکت با طراحی فوق‌العاده این گوشی ضخامت آن را تنها به ۷.۷۹ میلی‌متر خواهند رساند و نازک‌ترین پرچمدار خود را بعد از سال ۲۰۱۶ معرفی خواهند کرد».

تا قبل از اعلام برنامه سامسونگ برای عرضه گلکسی اس‌۱۰ پلاس با ضخامت بسیار کم تنها پنج گوشی با ضخامتی کمتر از پرچمدار آینده سامسونگ عرضه شده بودند. گوشی‌های گلکسی اس‌۶ (۶.۸ میلی‌متر)، اس‌۶ اج پلاس (۶.۹ میلی‌متر)، اس‌۶ اج (۷ میلی‌متر)، گلکسی نوت ۵ (۷.۶ میلی‌متر) و گلکسی اس‌۷ اج (۷.۷ میلی‌متر) تلفن‌های همراه هوشمندی بودند که با ضخامتی کمتر از گلکسی اس‌۱۰ پلاس تا قبل از سال ۲۰۱۶ سلاخته شدند.

سامسونگ در حالی ضخامت گوشی پرچمدار آینده خود را به طرزی شگفت‌انگیز پایین آورده که از باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در آن استفاده کرده است. این گوشی همچنین به دوربین چندگانه با کیفیتی عالی مجهز خواهد شد. لازم به ذکر است طبق اعلام سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس در مقایسه با گوشی‌های بعدی اس ۱۰ نازک‌ترین ضخامت را خواهد داشت.

طرفداران سامسونگ باید تا زمان عرضه رسمی اس ۱۰ پلاس منتظر بمانند تا با ویژگی‌ها سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن بیشتر آشنا شوند. مطمئناً سامسونگ برای جلب نطر مشتریان و کسب سهم عمده‌ای در بازار‌های جهانی تلفن همراه هوشمند، برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: مشخصات بیشتری از سامسونگ گلکسی S10 لو رفت

انتهای پیام/

پرچمدار آینده سامسونگ نازک‌تر از حد تصور طرفداران خواهد بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اظهار کرد: عملیات بازسازی و تعویض خط لوله انجام و پرسازی و ایمن سازی محل اجرا شد.

وی گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 6092312

دیگر خبرها

  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung