Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، علی بهشتی روز یکشنبه در نشستی با مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: با توجه به پتانسیل های بی نظیر گردشگری و آب و هوای بکر در منطقه طرح روستای پاک برای اولین بار در روستای داش دیبی بخش مرکزی شهرستان گرمی اجرا می شود.
وی افزود: تمام دستگاه های اجرایی باید همکاری های لازم را انجام دهند و در اجرای این طرح برای هر واحد مسکونی مبلغ 250 میلیون ریال تسهیلات کم بهره و 80 میلیون ریال نیز بصورت بلاعوض توسط بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار گرمی مغان تشریح کرد: طرح روستای پاک در سه روستا اجرا و تمامی هزینه های خاکبرداری، نقشه برداری و نظارت بر اجرای واحد های مسکونی توسط بنیاد مسکن و صدور پروانه ساخت نیز توسط دهیاری، بصورت رایگان انجام می شود.
بهشتی همچنین با اشاره به اثر بخشی خوب اجرای طرح هادی در روستاها گفت: اجرای طرح هادی و آسفالت ریزی معابر روستایی اثر بخشی مناسبی دارد و در اجرای طرح های هادی روستایی باید طرح های بوم گردی نیز لحاظ شود.
نحوه تقویت زیرساخت های روستای پیله درق ، مطالعه طرح هادی روستایی ، نظارت بر اجرای طرح هادی فاقد دهیاری روستاهای پرمهر و افسوران (ماسوله های گمشده) بعنوان بافت با ارزش ، اجرای طرح هادی روستاهای حاج عباس کندی ، گچی قشلاقی ، برنامه ریزی برای آسفالت ریزی معابر روستایی و احیای بازارچه قدیم روستای قاسم کندی از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.
گرمی مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استان اردبیل دستگاه های اجرایی گردشگری مسکن روستای جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۵۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی صابری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره مند می‌شوند.

سرپرست معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاییان گلستانی در ۲۲۸ هزار واحد مسکونی گذران زندگی می‌کنند، گفت: بیش از ۱۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان نوسازی و مقاوم است و مابقی این واحدها کم دوام و در مقابل حوادث، غیر مقاوم هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با کمک دولت‌ها و با هدف ارتقا سطح رفاه و زندگی روستاییان از سال ۸۴ تا کنون، به متقاضیان ساخت و نوسازی خانه‌های روستایی تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد ۵ درصد پرداخت کرده است، افزود: در دولت مردمی سیزدهم برای اولین بار هم مبلغ تسهیلات و هم تعداد سهمیه استان‌ها رشد چشمگیری داشته که به تَبع آن شاهد جهش در روند نوسازی و ساخت خانه‌های روستاییان به ویژه محرومان و اقشار کم درآمد هستیم.

صابری اظهار کرد: سهم استان گلستان از اعتبارات امسال با رشد حدود ۱۰۰ درصدی به چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد رسیده که تا کنون ۱۰ هزار و ۹۰۰ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌ها معرفی شده‌اند که ۵ هزار و ۴۶۰ متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک‌های عامل شده‌اند و ساخت و ساز خانه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

وی یادآور شد: ساخت و سازهای روستایی توسط مهندسان نظام فنی روستایی و نظارت عالیه همکاران شعب و اداره کل به صورت مرحله‌ای نظارت می‌شود.

کد خبر 6097828

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است