Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@06:19:24 GMT

۱۴ انتصاب در هیئت تنیس استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۱۸۴۲

۱۴ انتصاب در هیئت تنیس استان کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرتضی ایرانمنش، رییس هیئت تنیس استان کرمان در گردهمایی اعضای هیئت تنیس که در محل باشگاه اقبال کرمان انجام شد، با اعلام اینکه طی سال های اخیر اقدامات خوبی در بحث زیرساخت ها و قهرمان پروری تنیس استان صورت گرفته است، تأکید کرد: باید پیشرفت ها بیشتر شود و این مسیر همچنان ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تک تک اعضا، دست اندرکاران و مسئولان کمیته ها خواست: همه دست به دست هم دهید و برای جامعه ی بزرگ تنیس فعالیت کنید، چرا که امروز تنیس به کمک تک تک دوستان نیاز دارد و همبستگی و اتحاد رمزیست که گذر از این برهه ی زمانی حساس را برایمان ممکن می سازد.

ایرانمنش در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه هر ورزش را با پیشکسوتانش می شناسند، از اعطای امتیازات ویژه برای پیشکسوتان این رشته ی ورزشی خبر داد.

عباس ایرانمنش، نایب رییس هیئت تنیس استان کرمان نیز ضمن تقدیر از رییس فعلی هیئت، به اقدامات وی اشاره کرد و گفت: با همفکری و درایت وی توانستیم با فدراسیون تنیس و اداره کل ورزش و جوانان ارتباط سازنده ای برقرار کنیم.

وی بزرگترین اقدام سال های اخیر هیئت تنیس استان کرمان را حضور افرادی از بدنه تنیس در آن عنوان کرد و افزود: همه یک تیم هستیم و باید در همه ی زمینه ها با هم همکاری داشته باشیم.

ایرانمنش استفاده از جوانان در همه ی بخش ها را از دیگر اقدامات این هیئت اعلام و تصریح کرد:  از این پس باید با تمام توان از امکانات و پتانسیل های موجود به منظور پیشرفت بیشتر ورزش تنیس استان کرمان استفاده شود.

وی از همه ی اعضا و مسئولان کمیته ها خواست: اتحاد و تلاش برای پیشرفت ورزش تنیس را سرلوحه ی کارهای خود قرار دهند.  

رییس هیئت تنیس شهرستان سیرجان هم عشق به تنیس را عاملی برای دور هم جمع شدن دوستداران تنیس عنوان کرد و گفت: امروز جای بسیاری از شهرستان ها با توجه به ظرفیت هایشان در تنیس خالیست که نیاز است در این زمینه اقداماتی صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه امروز تنیس جایگاه واقعی خود را در دنیا پیدا کرده است، افزود: متأسفانه هنوز در کشور و استان به این جایگاه نرسیده ایم ولی باید تمام تلاش خود را بکار ببریم تا در این رشته ی ورزشی به مرز خودکفایی برسیم.

ارتباط سازنده، حمایت و پشتوانه ی مالی خوب را از مهمترین عوامل موفقیت در این رشته ی ورزشی عنوان و ابراز امیدواری کرد: بتوانیم بیش از پیش در راه پیشرفت ورزش تنیس استان کرمان گام برداریم.

در ادامه ی این نشست، احکام مسئولان کمیته ها توسط مرتضی ایرانمنش، رییس هیئت تنیس استان کرمان اعطا شد.

بدین ترتیب، حمید روشنی به عنوان مسئول کمیته آموزش و مربیان، سیدامین رضا مهدویان مسئول کمیته داوران، شکیبا پورتقی مسئول کمیته برگزاری مسابقات، فرانک حسنی مسئول کمیته امور باشگاه ها، امیرحسین اسفندیاری مسئول کمیته فنی، میترا سلطان زاده مسئول کمیته اولیاء، محمدحسین بصیریان مسئول کمیته پیشکسوتان، فردین غیبی مسئول کمیته استعدادیابی، محمد برومند مسئول کمیته اقتصادی، فرهاد فرهی مقدم مسئول کمیته ساحلی، محمدطالبی زاده مسئول کمیته انضباطی، مریم بهادری مسئول کمیته روابط عمومی، علیرضا درآگاهی مسئول کمیته امور شهرستان ها و کامبیز سیف الدینی خالقی مسئول کمیته طرح و برنامه ریزی هیئت تنیس استان کرمان معرفی شدند.

پیش از این نیز طی احکامی جداگانه، محمود بصیریان به عنوان دبیر، وجیهه کیانی نژاد به عنوان نایب رییس بانوان و محمد زمانی به عنوان خزانه دار هیئت تنیس استان کرمان منصوب شده بودند.

انتهای پیام/ب

گردهمایی اعضای هیئت تنیس استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • هیئت مذاکره‌کننده حماس در قاهره، امشب عازم دوحه می‌شود
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی