Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در ضرب‌الاجلی دو هفته‌ای از مدیران استان خواسته بساط بخاری‌های نفتی را در مدارس استان جمع کنند. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد استاندار خراسان شمالی در ضرب‌الاجلی کوتاه مدت از تمام مدیران مرتبط با آموزش و پرورش و چند دستگاه دیگر خواسته است٬ هر چه سریع‌تر و تا دهم بهمن ماه بساط بخاری های نفتی را از مدارس استان جمع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستور چندین اداره را درگیر ساخته و مسئولان بخش‌های مختلف در این زمینه نظرات مختلفی دارند.

خراسان شمالی| تمام بخاری‌های نفتی مدارس استان تا پایان بهمن جمع‌آوری شودضرب‌الاجل 15 روزه استاندار خراسان شمالی برای جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از مدارساستاندار خراسان شمالی دستور جمع‌آوری بخاری‌های نفتی مدارس را صادر کرد

بیش از 1300 بخاری استاندار نیاز داریم

امین فلاح مدیرکل نوسازی مدارس استان در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی با ارائه گزارشی مبنی بر حذف سیستم‌های گرمایشی غیر استاندارد از فضاهای آموزشی استان اظهار داشت: بیش از یک سوم بخاری های مورد نیاز مدارس استان تهیه و به شهرستان‌ها منتقل شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان مهلت قانونی استاندار مبنی بر جمع آوری بخاری های نفتی از مدارس استان، باید 1300 بخاری نفتی جمع‌آوری شود افزود: بیش از 1300 بخاری نفتی در 335 آموزشگاه استان موجود است که باید در مهلت قانونی جمع آوری شود که اکنون 500 بخاری خریداری شده و به شهرستان‌ها منتقل کردیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به تصویب قانون عوارض گاز و استاندارد سازی سیستم‌های حرارت مرکزی مدارس کشور در سال 92 تصریح کرد: 60 درصد مدارس خراسان شمالی دارای سیستم حرارت مرکزی استاندارد، 18 درصد مدارس دارای سیستم حرارت مرکزی بخاری نفتی و 22 درصد مدارس خراسان شمالی نیز دارای سیستم بخاری گازی می‌باشند.

 فلاح با بیان اینکه برای جمع آوری این 1300 بخاری نفتی از مدارس استان 3 میلیارد تومان اعتبار لازم است خاطرنشان کرد: لیست مجریان گازکش مورد تایید نظام مهندسی و لیست مدارسی که از انشعاب برق محروم بودند تهیه و به متولیان امر ارائه شده است که می‌بایست ظرف مهلت قانونی و مورد تایید استاندارد تمام بخاری های نفتی مدارس استان جمع آوری شود.

125 مدرسه راز و چرگلان نیاز به گازکشی دارند

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان نیز در این جلسه با اشاره به سهم 30 درصدی راز و جرگلان در خصوص مدارس سیستم گرمایشی بخاری نفتی اظهار داشت: تنها 20 مدرسه راز و جرگلان از انشعابات گاز برخوردار بوده و 125 مدرسه دیگر نیاز به گاز‌کشی دارند.

وی با بیان مشکلات جمع آوری بخاری‌های نفتی از مدارس راز و جرگلان افزود: متاسفانه بسیاری از مدیران مدارس شهرستان راز و جرگلان تن به بدهکاری در راستای جمع آوری بخاری‌های نفتی نمی‌دهند.

محمدی تصریح کرد :تعداد پیمانکاران راز و جرگلان به تعدادی نیست که بتوانیم ظرف چند روز آینده 125 مدرسه را گاز کشی کنیم و اگر همین روال پی شود قطعاً در بازه زمانی تعیین شده این مهم به سرانجام نخواهد رسید.

انتهای پیام/ش

R7719/P/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل انتقال خون خراسان شمالی از رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در این استان در سال گذشته خبر داد.

دکتر هادی نوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رتبه دوم کشوری برای انتقال خون خراسان شمالی اظهار کرد: انتقال خون استان رتبه دوم در دو بخش رشد اهدای خون، رشد اهدای خون بانوان و رتبه دوم در شبکه ملی خون رسان را در کشور کسب کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل اهداکنندگان خراسان شمالی در تامین خون استان و بخشی از کشور تصریح کرد: انتقال خون خراسان شمالی به برکت حضور اهداکنندگان خیرخواهی که همیشه همراه بیماران بودند در سال گذشته در دو بخش مهم و یک بخش حیاتی حائز رتبه دوم کشوری در تامین خون و فرآورده های خونی شد.

دکتر نوری با بیان اینکه در فصول مختلف به خصوص فصول سرد سال میزان اهدای خون به طور چشمگیری کاهش می یابد اهداکنندگان استان با آگاهی از این موضوع زمستان امسال برای تامین خون استان و شبکه ملی خونرسان کشور سنگ تمام گذاشتند به طوری که استان خراسان شمالی بعد از استان لرستان در رتبه دوم مشارکت در شبکه ملی خون رسان قرار گرفت.

وی افزود: طی سال گذشته میزان اهدای خون در استان بیش از ۱۶ درصد با افزایش روبرو بود و این در حالی است که در این شاخص هم رتبه دوم کشوری از آن خراسان شمالی شد.

این مقام‌مسئول ادامه داد: رشد اهدای خون بانوان که از موارد قابل اهمیت در سازمان انتقال خون ایران نیز به شمار می رود در استان با رشد هشت درصدی مواجه بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند