Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@20:39:41 GMT

کارگاه بررسی «اصول و منطق اقناع» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۶۳۴۵۴

کارگاه بررسی «اصول و منطق اقناع» برگزار می‌شود

حامد اهتمام، رئیس اداره پژوهشکده الهیات و خانواده وابسته دفتر تبلیغات اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، با اعلام این خبر اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه اصفهان و گروه معارف دانشگاه اصفهان این کارگاه را برگزار می‌کنند.
وی با بیان این که در این جلسه محتوای کتاب‌های اندیشه 1و2 مورد نقد قرار خواهد گرفت گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن اسلام، استاد تمام دانشگاه ادیان و مذاهب مسؤلیت محتوایی جلسه را برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره پژوهشکده الهیات و خانواده از مهلت ثبت نام تا 30 دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: علاقمندان برای حضور باید با شماره 37932590 تماس حاصل نمایند
وی در پایان گفت: کارگاه روز چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 8 صبح الی 12 در تالار گروه معارف دانشگاه اصفهان برگزار و گواهی برای حاضران صادر خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کارگاه آموزشی اصول و منطق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، ناصر چاووشی، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در همایش بزرگداشت روز روانشناس و مشاوره که در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: برای استفاده از رایانه اگر سخت‌افزار قوی مونتاژ کرده و بهترین مشخصات را برای آن فراهم کنید، باز هم بدون سیستم عامل، دستگاهی بی‌خاصیت است، روان هم برای انسان همین حکم و شرایط را دارد و در صورت بروز کوچک‌ترین مشکل با همه توانمندی‌ها و خصوصیات بارز، باز هم انسان دچار مشکل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تقویم روزی به نام روان و روان‌پزشک نداریم و این اهمیت روانشناسی را نشان می‌دهد، عنوان کرد: اهمیت این نقش، ارتباط به ویژگی‌های روانشناسان مانند دلسوزی و امین بودن دارد و اینهاست که به روانشناسی به‌عنوان شغل، ارزش و اهمیت می‌دهد. در کنار درس و مباحث تئوری، روی صفات روانشناس هم کار کنید؛ زیرا افرادی می‌توانند مؤثر باشند که از این ویژگی‌ها برخوردار هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه اهمیت بالایی داشته و ضرورت دارد به سوی طیف در آستانه آسیب برویم و منتظر آمدن آنها نباشیم. روانشناسی برای ما مؤثر است که بر اساس هنجار‌های جامعه عمل کند و اگر بر اساس این هنجار‌ها نباشد اثربخشی ندارد و نیازمند روانشناسی بومی هستیم. بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از فردگرایی نشأت گرفته و این خودمحوری‌ها، مشکلات بسیاری را ایجاد کرده که ازجمله مهم‌ترین آنها، آسیب دیدن کانون خانواده‌ها شده است.

واحد اصفهان، قطب‌ تحقیقات و پژوهش در حوزه روانشناسی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز گفت: افتخار بزرگی است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از دیرباز جزء نخستین دانشگاه‌های مجری رشته روانشناسی و مشاوره در میان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور بوده؛ امروز بسیاری از روانشناسان، فارغ‌التحصیل این دانشگاه و از روانشناسان برجسته این شهر و استان هستند؛ زیرا گروه روانشناسی این دانشگاه دارای استادان پیشکسوت و نامدار و گروه آن از گروه‌های برجسته و ارزشمند است.

پیام نجفی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، یکی از قطب‌های بزرگ تحقیقات و پژوهش در حوزه روانشناسی و همچنین آموزش روانشناسان است و این افتخار را داریم که امروز میزبان متخصصان روانشناسی از واحد‌های مختلف دانشگاهی در استان اصفهان هستیم. تربیت‌یافتگان این رشته در این دانشگاه و دانشگاه‌های دیگر استان ، امروز در تربیت و ارتقای توانمندی‌های افراد در حوزه شکوفایی استعداد‌ها و توانایی‌های اجتماعی بسیار تأثیرگذار هستند.

وی مطرح کرد: اعضای هیئت علمی، محققان و دانشجویان گروه روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از چهره‌های برتر و خوش‌فکر و تأثیرگذار هستند و امیدوارم بتوانند این نقش‌آفرینی در راستای رشد اجتماعی کشور ادامه داشته باشد.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود از استادان پیشکسوت و برگزیدگان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه اعم از دانشجو و استاد قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود