Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- کنفدراسون فوتبال آسیا (ای اف سی) با صدور بیانیه ای پخش غیرقانونی بازی های جام ملت های 2019 آسیا را از تلویزیون لبنان موسوم به «تله لیبان» را محکوم و دستور توقف بی درنگ آن را صادر کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ای اف سی پیش تر نامه هشدارآمیز «توقف و عدم تکرار» این فرآیند را به تلویزیون لبنان ارسال و آنان را از انجام اقدامات مقتضی پیرامون موضوع مذکور آگاه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیانیه ای اف سی آمده است: AFC با پایبندی به تعهدات خود، از قراردادهای منعقد شده با شرکای تبلیغاتی و پخش کننده بازی های جام ملت ها حمایت و از حقوق قراردادی خود پشتبانی می کند.
لازم به ذکر است کنفدراسیون فوتبال آسیا اخیرا شبکه ورزشی موسوم به «beoutQ» که سعودی ها برای مقابله با شبکه بین اسپورت قطر تاسیس کرده اند را به دلیل پخش غیرقانونی و سرقت بازی های جام ملت های 2019 آسیا محکوم کرده بود.
این در حالی است که شبکه تلویزیونی «بین اسپورت» قطر، مهر امسال با وارد آوردن اتهام «نقض آشکار قوانین بین المللی» به رسانه های صوتی و تصویری عربستان سعودی مبنب بر پخش غیرقانونی بیش از صدها برنامه ورزشی زنده این شبکه، از سعودی ها درخواست یک میلیارد دلار غرامت کرد.
قطری ها، به اصطلاح «سارقان پخش تلویزیونی» عربستانی را به سرقت گسترده برنامه های ورزشی خود متهم کرده بودند؛ برنامه هایی که از جمله مهم ترین آنها می توان به بازی های جام جهانی 2018 روسیه که از طریق شبکه محصولات رسانه ای «بی اوت کیو» منتسب به عربستان به سرقت برده شده بود، اشاره کرد.
ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اي اف سي جام ملت هاي 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که حمله پهپادی سنگینی به رژیم صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان و در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهرک عدلون و ترور یکی از رزمندگان، مقاومت اسلامی در ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر امروز سه شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ در حمله هوایی گسترده با پهپادهای انتحاری مقر فرماندهی تیپ گولانی و مقر فرماندهی یگان ایگوز ۶۲۱ را در پادگان شراگا در شمال شهر اشغالی عکا هدف قرار دادند و تلفات قطعی به آن وارد کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم از رهگیری ۳ هدف هوایی در آسمان نهاریا و عکا خبر داد.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پایگاهی نظامی در یکی از شهرک‌های ساحلی در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع تاکید کردند که پهپادها دقیقاً به هدف اصابت کردند.

به دنبال این حمله دود غلیظی در شمال حیفا مشاهده شده است.

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • ببینید | حزب الله: پادگان «شراگا» در شمال عکا را هدف قرار دادیم