Web Analytics Made Easy - Statcounter

گنبدکاووس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان، وحدت، همدلی و انسجام بین مردم و اقوام مختلف ساکن دراین استان را وجه تمایز آن با دیگر استان های کشور دانست و خاطرنشان کرد: مردم این استان همواره دست رد به سینه تفرقه افکنان می زنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'سیدکاظم نورمفیدی' روز دوشنبه در مراسم دیدار مردمی رییس جمهوری با مردم گنبدکاووس، گفت: امروز مردم گلستان از همه اقوام، مذاهب و فرق اسلامی که هستند، در کمال صفا و صمیمیت درکنار هم زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه گرگان افزود: در ابتدای انقلاب برخی گروه های وارداتی وارد گلستان شدند تا اوضاع (وحدت) استان را به هم بریزند و امروز نیز برخی گروه های از خارج کشور همین برنامه را دارند که خوشبختانه مردم خوب گلستان همواره دست رد به سبنه این گروه ها زده اند و انشاالله در آینده نیز خواهند زد.
آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: مردم استان گلستان مردمانی خوب و قدردان نعمت های الهی و انقلاب اسلامی و خدمات و دستاوردهای بی شمار آن در بخش های مختلف از جمله علمی و فناوری و نیز عزت و استقلال کشور هستند.
نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: با این حال با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، گرانی و بیکاری مردم این استان را نگران کرده و رنج می دهد و خواسته مردم است تا مسئولان با کار و تلاش مضاعف این مشکلات را رفع نمایند.
امام جمعه گرگان با این حال گفت: مردم گلستان مسائل و مشکلات مالی کشور و دولت را درک می کنند.
آیت الله نورمفیدی افزود: تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری اینچه برون، احداث راه آهن اینچه برون به گنبد و سپس به شاهرود و اتصال آن به راه آهن سراسری و رسیدن به بندرعباس، احداث بیمارستان 400 تختخوابی، احداث مرکز جامع سرطان و تجهیز آن، رفع مشکل آب شرب چهار شهر و 130 روستای شرق گلستان از مطالبات جدی مردم گنبدکاووس است.
امام جمعه گرگان ادامه داد: رفع مشکل آب شرب مناطق شرق گلستان نیازمند تسریع در تکمیل سد نرماب چهل چای مینودشت است که باید مورد توجه جدی دولت قرار گیرد.
آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: درصورت رفع مشکل آب شرب شرق گلستان بویژه مناطق مرزی این استان که مرزبانان واقعی هستند و نیز تصویب نهایی منطقه آزاد تجاری، در رونق اقتصادی مردم این مناطق گشایش صورت می گیرد.
نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین گفت: مردم گلستان مردمانی خوب هستند و مسئولان باید قدردان این مردم باشند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان به کار گیرند.
به گزارش ایرنا، استاندار گلستان نیز دراین مراسم با قدردانی از سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان گفت: این سومین سفر دکتر روحانی به گلستان است که و سفر آن رسمی و یک سفر نیز یک روزه بوده است.
سیدمناف هاشمی افزود: در جریان این دو سفر اقدامات خوبی عاید استان گلستان شده که در این سفر نیز مصوبات خوبی تصویب خواهد شد.
وی اضافه کرد: در چند ماه اخیر که برنامه ریزی و جلسات متعددی برای سفر هیات دولت به گلستان توسط شخص رییس جمهوری، وزیران و معاونین انجام شد و نگاه مثبتی در مجموعه دولت نسبت به توسعه این استان وجود دارد.
هاشمی گفت: گلستان استان وحدت اقوام است و امیدواریم مصوبات سفر رییس جمهوری و هیات دولت به این استان بتواند عقب ماندگی های گلستان بویژه درمناطق شرقی و شمالی آن را طی دو سال آینده رفع نمایند.
/3039/1860

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي دولت سفر رييس جمهوري گنبدكاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است