Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال فراخوانی جهت واگذاری تمامی فضاهای اسپانسری تیم‌های ملی و فرصت‌های درآمدزایی مبتنی بر هواداران صادر کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال و بنا بر اعلام کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد بهره‌برداری تجاری از فضاهای اسپانسری تیم‌های ملی و فرصت‌های درآمدزایی مبتنی بر هواداران را برای مدت چهار سال و وفق آیین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون فوتبال از طریق برگزاری مزایده به یک شرکت واجد شرایط واگذار نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، از تمام شرکت‌های علاقمند دعوت می‌شود در صورت تمایل به همکاری با این فدراسیون در موضوعات مذکور در این مزایده شرکت‌ نمایند:

نام و نشانی مزایده‌گذار: فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به نشانی: تهران، خیابان شیخ‌بهایی شمالی، کوچه ۱۲ متری سوم، پلاک ۴، کدپستی: ۷۳۷۸۱-۱۹۹۵۸، تلفن‌های تماس: ۸۸۲۱۳۳۰۶-۰۲۱ و ۸۸۲۱۳۳۰۷-۰۲۱، دورنگار: ۸۸۲۱۳۳۰۲-۰۲۱

موضوع مزایده: واگذاری فضاهای اسپانسری تیم‌های ملی و فرصت‌های درآمدزایی مبتنی بر هواداران (از جمله اپلیکیشن، سامانه حمایتی و خدمات ارزش افزوده تیم‌های ملی و ...) که به تفصیل در فرم ۱ از اسناد مزایده تشریح می‌گردد.

زمان و محل دریافت اسناد مزایده: ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ لغایت ۱۳۹۷/۱۱/۰۱، کمیته بازاریابی فدراسیون.

هزینه خرید اسناد مزایده: متقاضیان شرکت در این مزایده پس از واریز مبلغ ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال (یکصد هزار تومان) به حساب شماره ۳-۱۹۱۹۵۱۹-۴۰-۶۱۱ بانک سامان به نام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران کد شبا: ۰۹۰۵۶۰۰۶۱۱۰۴۰۰۱۹۱۹۵۱۹۰۰۳ IR و ارائه اصل رسید توسط نماینده رسمی خود به کمیته بازاریابی می‌توانند اسناد مزایده را دریافت‌ نمایند.

شرایط لازم جهت شرکت‌ در مزایده:

دارا بودن شخصیت حقوقی، اسناد ثبتی و مجوز فعالیت و سوابق اجرایی مرتبط و موفق در موضوع مزایده.

تکمیل و ارائه اسناد مزایده (فرم‌های ۱ و ۲).

ارائه تضمین لازم جهت شرکت در مزایده؛ وفق آئین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون تمامی شرکت‌های علاقمند به شرکت در این مزایده موظف به واریز نقدی مبلغ ۳۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال (سه میلیارد و پانصد میلیون تومان) بعنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب ۳-۱۹۱۹۵۱۹-۴۰-۶۱۱ بانک سامان به نام فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران کد شبا: ۰۹۰۵۶۰۰۶۱۱۰۴۰۰۱۹۱۹۵۱۹۰۰۳ IR و یا ارائه ضمانتنامه بانکی با اعتبار سه ماهه (که به مدت سه ماه نیز قابل تمدید باشد) به ارزش مبلغ فوق‌الذکر می‌باشند.

زمان و محل تسلیم پیشنهادها: آخرین مهلت ارائه اسناد مزایده پایان وقت اداری روز دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ است که باید توسط نماینده رسمی شرکت به واحد حراست فدراسیون تحویل گردد.

زمان بازگشایی پاکت‌ها: پاکت‌های واصله در ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۷ در دفتر دبیرکل و با حضور اعضاء کمیسیون معاملات فدراسیون، نماینده حراست و یک نفر نماینده قانونی از هر کدام از شرکت‌کنندگان در مزایده بازگشایی خواهدشد.

برنده مزایده با فدراسیون جهت اجرای موضوع مزایده قراردادی ۴ ساله امضا خواهدکرد.

درج این آگهی هیچگونه تعهدی برای دستگاه مزایده‌گذار ایجاد نمی‌کند و وفق ماده ۵۲ آئین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون، این فدراسیون در رد یک یا تمامی پیشنهادهای واصله مختار است.

سپرده یا ضمانتنامه بانکی تضمین شرکت در مزایده شرکت‌های اول و دوم در صورتی که در مهلت مقرر حاضر به انعقاد قرارداد نشوند، به نفع فدراسیون ضبط خواهد شد.

هزینه تعیین قیمت پایه این مزایده توسط کارشناس دادگستری و چاپ آگهی‌ها بر عهده برنده مزایده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال

در جریان سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان هرمزگان، مشکل بیش از پنجاه ساله‌ی بالغ بر ۷ هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم، رفع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، در جریان سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به استان هرمزگان، مشکل بیش از پنجاه ساله‌ی بالغ بر 7 هزار و 142 سند موسوم به سند رفسنجان در قشم، رفع شد.

سبقه‌ مسئله‌ی «اسناد رفسنجان قشم» به دهه چهل شمسی و اصلاحات ارضی مربوط می‌شود که طبق آن، اسناد اراضی کشاورزان منطقه قشم توسط دفترخانه‌ای در رفسنجان کرمان صادر شد، اما در فرآیند تعیین ابعاد و مشخصات اراضی منطقه قشم، مشکلاتی پیش آمد. از سوی دیگر بسیاری از افراد سودجو سند‌های جعلی به اسم سند رفسنجان ساخته بودند به طوری که اگر همه آن سندها، کنار هم قرار می‌گرفت، میزان املاک سنددار، دو برابر مساحت قشم می‌شد. 

بر همین اساس، محدوده اسناد موسوم به رفسنجان در قشم تعریف نشده و به همین دلیل تعارضات متعددی به وجود آمده و پرونده‌های زیادی تشکیل شده که این موضوع موجب کاهش ثبات مالکیت در جزیره قشم شده بود. 

در همین راستا، با پیگیری‌های مجدانه دستگاه قضایی و مشخصاً سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همچنین سازمان منطقه آزاد، استانداری و ادارات جهاد و منابع طبیعی، مشکل بیش از پنجاه ساله‌ی بالغ بر 7 هزار و 142 سند موسوم به سند رفسنجان در قشم، رفع شد و طی مراسمی با حضور رئیس قوه قضاییه، به صورت نمادین اسناد تک‌برگ حدنگاری شده این اراضی به 50 نفر از بزرگان و پیشکسوتان اهل تسنن و اهل تشیع قشم، اهدا شد.

رئیس قوه قضاییه در آیین واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از 51 سال اظهار کرد: از همه مردم عزیز قشم که به واسطه اینکه اسناد این اراضی چند دهه با مشکل مواجه بود عذرخواهی می‌کنم و از تمام مسئولان در بخش‌های مختلف که برای واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم، اقدامات و پیگیری‌های متعددی را انجام دادند، قدردانی به عمل می‌آورم.

«قهرمانی» رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در این آیین اظهار کرد: فرآیند صدور اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم در ریل قرار گرفته و به زودی همه این اسناد تعیین تکلیف خواهند شد. 

وی اختلافات مردم با یکدیگر بر سر اسناد، عدم دارا بودم ارزش افزوده‌ی این اسناد و همچنین متزلزل بودن ثبات مالکیت در جزیره قشم را از جمله مشکلات اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم دانست و گفت: چنانچه این مشکل در سالیان گذشته مرتفع می‌شد، به میزان قابل توجهی شاهد کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضایی بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • رفع مشکل هفت هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم
  • واگذاری اسناد موسوم به رفسنجان جزیره قشم بعد از ۵۱ سال
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال