Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره مصوبات جلسه روز گذشته هیات امنای این واحد اظهار داشت: اولین موضوع مورد بحث در جلسه هیات امنای روز گذشته، حسابرسی «شرکت مفید راهبر» بود که به سوالات مطرح شده در خصوص این شرکت پاسخ داده شد.

وی افزود: شرکت مفید راهبر، اولین شرکت حسابرسی است که خارج از دانشگاه تراز بودجه سال 95 دانشگاه را بررسی کرده است؛ این شرکت یک سری اشکالات را از کل 400 واحد دانشگاهی گرفته است که برخی از آن ها مرتبط با موضوعات سنواتی، مطالباتی و سیستم های بخشنامه ای سازمان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی ادامه داد: ما این موضوعات را در کمیسیون دائمی بررسی کردیم و پاسخ های لازم را به این شرکت دادیم و در نهایت قرار بر این شد که در جلسه بعدی هیات امنا گزارش این بررسی ها ارائه شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان این که در جلسه روز گذشته 4 مصوبه مورد بررسی قرار گرفت تصریح کرد: از جمله این مصوبات می توان به «باغ مدرن روسیمی» اشاره کرد که مجوزهای لازم برای احداث آن اخذ شده و در هیات امنا طرح شده است تا مجوز طرح توجیه نهایی صادر و هرچه سریع تر کار آغاز شود.

وی اضافه کرد: باغ روسیمی، سومین باغ بزرگ در استان کرمانشاه است که مساحتی بالغ بر 15هزار هکتار را در بر می گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با اشاره به میزان اشتغال آفرینی این باغ اذعان داشت: این باغ تا سقف 15 نفر به شکل مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی دارد و در میان مدت نیز درآمد زایی بسیار خوبی را خواهد داشت؛ باغ روسیمی این ظرفیت را دارد که در صورت بهره برداری، بالغ بر 600 تن در سال تولید محصول داشته باشد البته این نیاز به بررسی های دقیق تر و سرمایه گذاری دارد. جهاد کشاورزی نیز تا سقف 80 درصد تسهیلات برای هزینه های آن پرداخت می کند که به صورت بلاعوض است.

حبیبی گفت: دومین مصوبه جلسه روز گذشته، تاسیس گلخانه هیدروپونیک که گلخانه صنعتی و زینتی است بود؛تمامی این اقدامات به صورت غیر شهریه ای است. سومین مصوبه نیز تاسیس آموزشکده سما در شهرستان جوانرود که قرار بود از مقاطع متوسطه دوم تا فوق دیپلم داشنجو بپذیرد اما متاسفانه مورد وثوق واقع نشد و قرار شد که به طور کلی توسعه کمی غیر مجاز واقع شود و لذا مورد موافقت هیات امنا قرار نگرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: چهارمین مصوبه مبنی بر تاسیس مرکز سلامت در دانشگاه بود که که موافقت نامه اصولی آن در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و شورای اقتصادی تعیین شده است؛ در نهایت مصوب شد که یک کلینیک تخصصی سلامت در دانشگاه تاسیس شود.

انتهای پیام/

108 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه محمدرضا حبیبی هیات امنا جلسه کلینیک سلامت باغ روسیمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه محمدرضا حبیبی هیات امنا جلسه کلینیک سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر صمدزاده با ارائه آماری از میزان شرکت کنندگان در این آزمون ها عنوان کرد: روز پنجشنبه ۸۰۳ زن  در نوبت صبح  در رشته علوم انسانی به رقابت پرداختند.

او گفت: ۲۷نفرنیز  عصر پنج شنبه در رشته هنر ۱۳۶ نفر هم  عصر پنج شنبه در رشته زبانهای خارجی آزمون دادند.

صمد زاده گفت: ۸۹۳  داوطلب صبح جمعه در رشته علوم تجربی  شرکت  کرد ه و به رقابت پرداختند

مجموع داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در واحد سلماس  ۱هزارو ۸۵۹ داوطلب بر آورد شده است

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری