Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل فرهنگی - اجتماعی معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور گفت: مسجد محل پایداری و اقتدار در برابر دشمنان انقلاب و اسلام است و مبارزه خود از طریق این مکان مقدس همچنان ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محسن رستگاری» امروز (24 دی ماه) در جلسه توجیهی و هماهنگی گروه های سرود کانون های مساجد استان اردبیل گفت: ابزاری هنر یکی از مهمترین ابزارهای انتقال مفاهیم است که باید از آن به خوبی بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگی - اجتماعی معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور، تصریح کرد: دشمنان نیز با استفاده از ابزارهای هنر تلاش می کنند تا ارزش های انقلاب را مورد هجمه قرار دهند و باید هنرمندان به ویژه فعالان کانون های مساجد در این زمینه پیشتاز باشند تا بتوانیم توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

رستگاری، اظهار داشت: مسجد محل پایداری و اقتدار در برابر دشمنان انقلاب و اسلام است و مبارزه خود از طریق این مکان مقدس همچنان ادامه خواهیم داد.

 

این مقام مسئول، بیان کرد: سرود 40 هزار نفری فعالان و اعضای کانون های مساجد کشور همزمان با لحظه ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی یکی از کارهای ارزشمندی که کانون های در سراسر کشور همراهی خواهند کرد و سرود «خمینی ای امام» را همچون سال 57 همخوانی خواهند کرد که این برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه سرمربیان و گروه های سرود کانون های سراسر کشور برای این برنامه مشخص شده است، افزود: آئین نامه این ویژه برنامه به استان ها ارسال شده است و تمرین گروه های سرود کانون برای آمادگی بیشتر آغاز شده و بزودی شاهد اجرای این مراسم و تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی (ره) در سراسر کشور توسط فعالان کانون های مساجد خواهیم بود.

 

رستگاری، ادامه داد: با اتکا به فعالیت های هنری ارزش های خود را در معرض نمایش خواهیم گذاشت تا شاهد ناکامی دشمنان در توطئه هایشان باشیم.

 

مدیر کل فرهنگی - اجتماعی معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های مساجد کشور، اعلام کرد: رسانه از دیگر ابزارهای دشمنان برای نفوذ به قلب های انقلابی ملت ایران هست که باید در این زمینه نیز با هوشیاری هجمه های دشمنان را خنثی کنیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان فرمانده کل ارتش مراسم ترحیم والده مادر روز پرستار فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی بارش برف ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان خبرگزاری شبستان همخوانی سرود چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی لحظه ورود امام خمینی به ایران اجرای گروه سرود گروه سرود اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۶۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی