Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:53:24 GMT

حمله سایپا برای جذب بازیکنان نساجی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۰۲۱۵

حمله سایپا برای جذب بازیکنان نساجی

باشگاه سایپا برای جذب بازیکنان نساجی اقدام کرده و به دنبال توافق با شاگردان سابق جواد نکونام است.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران بعد از تجربه نخستین سال حضور در لیگ برتر نتایج نسبتا خوبی کسب کرد و نیم‌فصل اول را با قرار گرفتن در رده دهم جدول به پایان رساند، اما شرایط مالی این باشگاه و جدایی جواد نکونام موجب شده تا بازیکنان این تیم طبق بندهای قراردادی که داشتند، درآستانه جدایی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حامد لک که بعد از تجربه حضور در فولاد خوزستان راهی نساجی شده بود، به دلیل عدم انجام تعهدات مالی این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و بعد از یک سال و نیم دوری، مجددا به سایپا بازگشت ولی با این وجود، نفرات دیگری از نساجی نیز درآستانه حضور در جمع نارنجی پوشان هستند.

 

امید سینک، سجاد آشوری و ابوالفضل علایی بازیکنانی هستند که در ابتدای فصل به نساجی پیوستند، طی روزهای اخیر مذاکراتی با مسؤولان نارنجی پوشان انجام داده‌اند.

 

حسین خوش‌نظر، مسؤول نقل و انتقالات باشگاه سایپا بعد از جذب حامد لک، با دیگر بازیکنان تاثیرگذار نساجی مذاکراتی انجام داده و به دنبال متقاعد کردن آنها برای حضور در جمع شاگردان علی دایی است.

 

امید سینک که بعد از حضور در پارس جنوبی جم به نساجی پیوست، در نیم‌فصل اول ۱۱ بازی برای این تیم مازندرانی انجام داد که موفق به گلزنی نشد، اما گفته می‌شود اکنون طبق بندهای قراردادش درآستانه جدایی از نساجی قرار گرفته و توافقاتی با مسؤول نقل و انتقالات سایپا داشته است.

 

سجاد آشوری و ابوالفضل علایی، دیگر بازیکنان نساجی هستند که مذاکراتی با سایپا داشتند و اگر توافق آنها با مسؤولان این باشگاه نهایی شود، قراردادشان را امضاء می‌کنند.

 

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که باشگاه نساجی هنوز سرمربی جدیدش را معرفی نکرده و بعید نیست بازیکنان دیگری هم در چنین شرایطی، از این تیم جدا شوند.

 

نساجی مازندران نقل و انتقالات نیم فصل 1397 سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران نقل و انتقالات نیم فصل 1397 سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره

به گزارش "ورزش سه'"، خسوس کروز سرمربی تیم ملی والیبال کوبا که یکی از رقیبان تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه المپیک است لیست بازیکنان خود را برای لیگ ملت‌های والیبال معرفی کرد که در این لیست سیمون روبرتلندی کاپیتان این تیم نیز حضور دارد و به تیم ملی طبق قولش بازگشته است.

اسامی بازیکنان به تفکیک پست‌ها
پاسورها: آندره گویده، کریستین توندیکه، خولیو گومز و لیوان تابودا

قطر پاسورها: خسوس هررا،الخاندرو گونزالز، کارلوس چارلز، میشاییل سانچز و خوزه رومرو

دریافت‌کننده‌ها: میگل آنخل لوپز، مارلون یانت هررا، ملگارخو، خوزه گوتیرز، برایان کامینو، خولیو کاردناس و یوسنیل مارتی

سرعتی‌زن‌ها: روبرتلندی سیمون، خاویر کونسپسیون، آلکسیس ویلسون، رومی آلونسو و ژوزه آلوارز

لیبروها: رومان گارسیا آلوارز و آلاین سالاس

تیم ملی در سومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال به مصاف کوبا خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مالک متمول استقلال این سوپراستار را می‌خرد؟
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!