Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@04:24:01 GMT

واکنش گروه هنر و تجربه به توئیت انتظامی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۱۰۸۱

واکنش گروه هنر و تجربه به توئیت انتظامی

گروه هنر و تجربه طی مکاتبه ای با دبیر شورای بین الملل سینمای ایران، خواستار تعویق برپایی هفته فیلم لهستان در ایران شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، پس از آن که روز گذشته «حسین انتظامی» سرپرست سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توئیتی از لهستان به خاطر میزبانی کنفرانس ضد ایرانی ماه آینده انتقاد کرد، حالا گروه هنر و تجربه اقدامی عملی در این زمینه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گروه طی مکاتبه ای با دبیر شورای بین الملل  سینمای ایران، خواستار تعویق برپایی هفته فیلم لهستان در ایران شده است.

 

پیش از این قرار بود هفته فیلم لهستان  از چهارم تا دهم اسفند سال جاری در شهرهای تهران، شیراز، مشهد و اصفهان برپا شود که با این حساب، اجرای آن لغو می شود.

 

گفتنی است جمعه گذشته  «مارک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا از برپایی اجلاسی درباره خاورمیانه و با محوریت ایران ماه آینده در «لهستان» خبرداد که با واکنش تند محمد جواد ظزیف وزیر خارجه کشورمان و عباس عراقچی معاون او همراه شد.

 

حسین انتظامی نیز روز گذشته در توئیتی با یادآوری سال ها مهمان نوازی ایران از لهستانی ها، نوشت: «ایرانی، اقوام و ملل مختلف به ویژه لهستانی‌ها را در شرایط سخت با آغوش باز میزبانی کرده است. میهمان که حرمت میزبان را نگاه ندارد نمی تواند انتظار داشته باشد به میهمانی خود ادامه دهد. به پاس عزت ایران و ایرانی، برگزاری هفته فیلم لهستان در تهران موکول به رفتار مناسب ورشو خواهد شد.»

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حسن روحانی سفر رئیس جمهور به گلستان ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان روز پرستار سفر رئیس جمهور روحانی خبرگزاری شبستان شیراز فرمانده کل ارتش هفته فیلم لهستان گروه هنر و تجربه سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت