Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیروت-ایرنا-«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در دیدار با «حشمت الله فلاحت پیشه» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و هیات همراه گفت: روابط دمشق و تهران از همان آغاز بر پایه اصول و اخلاف و احترام به اراده ملت ها در تعیین سرنوشت و ترسیم آینده روابط به دور از هرگونه دخالت خارجی بنا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا به نقل از روز دوشنبه خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، اسد افزود: این روش در تثبیت استقلال دو کشور نقش داشته است.
رئیس جمهوری سوریه بر ضرورت اتکا به این روابط به عنوان مبنایی برای شکل دادن به شبکه گسترده تر روابط بویژه با کشورهایی که با سوریه و ایران همسو هستند، تاکید کرد.
فلاحت پیشه نیز در این دیدار گفت که میراث فرهنگی عمیق دو ملت سوریه و ایران زمینه ثابت و مستحکمی را در رویارویی با کشورهایی ایجاد کرد که سیاست غیراخلاقی و خلاف قوانین بین المللی را از طریق استفاده از تروریسم به عنوان ابزار تحقق منافع یا اعمال تحریم ها با کشورهای مخالف، در پیش گرفته اند.
دو طرف در این دیدار بر ضرورت توسعه روابط استراتژیک بین ایران و سوریه در همه زمینه های بویژه سیاسی و اقتصادی تاکید کردند.
هیات پارلمانی ایران دو روز پیش به سوریه سفر کرد.
خاورم**2054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي لبنان سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • دباغ : در سفر بارزانی درباره هماهنگی‌های امنیتی رایزنی شد
  • اهمیت سفر «نیچروان» از منظر اقلیم کردستان
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است