Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:23:32 GMT

معرفی آژانس مسافرتی دلارام سیر

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۱۸۷۸

معرفی آژانس مسافرتی دلارام سیر

آژانس مسافرتی دلارام سیر یکی از قدیمی‌ترین فعالان در حوزه گردشگری در ایران است، دلارام سیر با کادری مجرب و باتجربه در حوزه تورهای گردشگری به مقاصد گردشگری پر رفت‌وآمد در ایران و جهان ارائه خدمت می‌نماید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آژانس مسافرتی دلارام سیر، این آژانس تورهای گردشگری جذابی به مناطق مختلف جهان در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خدمات ویژه آژانس مسافرتی دلارام سیر، فروش بلیط هواپیما، فروش تورهای گردشگری داخلی و خارجی و ... است.

خرید تورهای گردشگری یکی از دغدغه‌های بزرگ برای خانواده است، سفر به مناطقی که برای تمامی اعضای خانواده جذاب باشد یکی از موضوعات بسیار مهم است، برای اینکه ما بتوانیم بهترین مقصد گردشگری را انتخاب کنیم مطمئنا داشتن یک راهنمای خوب می‌تواند کمک زیادی به ما بکند. یکی از بهترین راهنماها برای انتخاب مقصد گردشگری مناسب دلارام سیر است، دلارام سیر با توجه به تجربه چندین ساله خود در زمینه تورهای گردشگری بهترین راهنمایی‌ها را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

تورهای گردشگری نوروزی

 تورهای گردشگری نوروزی یکی از پرطرفدارترین موضوعاتی است که گردشگران به دنبال برنامه‌ریزی برای تعطیلات نوروزی هستند، ازاین‌رو تور های نوروزی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای گردشگران دارد. دلارام سیر یکی از قدیمی‌ترین کارگزارهای گردشگری به کشورهای مختلف در نظر دارد تورهای گردشگری به مقصدهای مختلف جهان را در تورهای نوروزی خود ارائه نماید. اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید که در نوروز ۹۸ به کجا مسافرت کنید می‌توانید قبل از انتخاب مقصد موردنظرتان می‌توانید با کارشناسان دلارام سیر در ارتباط باشید تا بهترین مقصد تورهای گردشگری برای نوروز را انتخاب کنید.

تورهای گردشگری دلارام سیر شامل مسافرت‌های داخلی و خارجی به مقاصدی همچون تور ترکیه، تور استانبول، تور قبرس و سایر کشورها است.

مزایای خرید تورهای گردشگری نوروزی از دلارام سیر

دلارام سیر با توجه به تجربه چندین ساله خود در حوزه گردشگری، با ارائه تورهای گردشگری خاطره‌انگیز می‌تواند بهترین گزینه‌های مسافرت نوروزی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد؛ اما خرید تورهای گردشگری از دلارام سیر چه مزایایی برای شما دارد؟

۱.صرفه‌جویی در زمان و هزینه برای خرید بهترین تور گردشگری

۲.پشتیبانی از مسافران

۳.امنیت بالا در هنگام مسافرت

۴.همکاری با یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های مسافرتی

اگر به فکر برنامه‌ریزی برای مسافرت نوروزی هستید می‌توانید به آدرس اینترنتی آژانس دلارام سیر مراجعه نمایید تا از پیشنهادهای نوروزی دلارام سیر انتخاب کنید.

انتهای رپورتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آژانس مسافرتي تور گردشگری سفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مهرزاد ظهر سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌ها اعلام کرد: روستای پالنگان تفرجگاه‌های زیبا و گردشگرپذیر، مناطق طبیعی و تاریخی دیدنی، سوغات و صنایع‌دستی برجسته و مراکز فرهنگی- اقامتی بسیاری دارد که هر یک از آن‌ها می تواند نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصاد منطقه داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در این راستا و با توجه به کثرت گردشگران داخلی و خارجی بازدیدکننده ازاین روستای تاریخی، تعداد ٥٣ تابلوی معرفی امکان گردشگری و خدماتی موجود در روستا به همت این اداره‌کل و با همکاری و مشارکت فرمانداری کامیاران و اهالی پالنگان برای راهنمایی گردشگران به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و نصب شد.

وی با بیان اینکه تعدادی تابلوی خوشامدگویی و تفسیری در جاده منتهی به روستا نیز نصب شده است، عنوان کرد: این اقدام با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه به گردشگران ورودی و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مردم انجام شد.

مهرزاد یادآور شد: بر روی این تابلوها اطلاعاتی از جاذبه‌های گردشگری و خدمات موجود از جمله مراکز اقامتی، فروشگاه‌های صنایع‌دستی و محصولات روستایی، مسجد، تابلوهای مربوط به شیلات، تعاون روستایی، فوریت‌های پزشکی و … در سایزهای مختلف درج شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف خدماتی و نظارتی بتوانیم خدمات بیشتری به مسافران و گردشگران ارائه و باعث رونق بیش از پیش گردشگری استان شویم.

کد خبر 6093240

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود