Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی با پزشکان و سرمایه گذاران، دو بیمارستان خصوصی در همدان احداث خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در همایش گرامیداشت روز پرستار که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، اظهار کرد: از روزی که وارد مجلس شدم کار معلمان و پرستاران را توام با هم دنبال کرده ایم اگرچه این دو قشر هیچ وقت به اندازه خدمتشان بهره‌مند نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاجی بابایی با بیان اینکه پرستاران، پرستاری از بهترین خلقت خداوند یعنی انسان را بر عهده دارند گفت: اخیرا در موضوع حقوق و مزایای پرستاران عنوان شد انصاف نیست در شرایط اقتصادی موجود، دولت اعلام ۲۰ درصد افزایش به صورت عام کند که مجلس این موضوع را در سر فصل رسیدگی‌های خود قرار خواهد داد.   وی تصریح کرد: عادلانه نیست هرکس با هر سطح حقوقی افزایش یکسان داشته باشد، ۲۰ درصد حقوق یک‌میلیون تومانی با ۲۰ درصد حقوق ۲۰ میلیون تومان قابل قیاس نیست، مجلس باید در این زمینه تدبیر داشته باشد، به گونه‌ای که اعتماد و آرامش را به مردم هدیه کند.

نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه در طول دو دهه گذشته یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که پیگیری کرده‌ام موضوع بهداشت و سلامت بوده است تاکید کرد: بیمارستان‌های خوبی در همدان ساخته شد، که تعدادی از آن‌ها نیز در حال تکمیل هستند، اما در این حوزه باید جدی فعالیت کنیم.

وی گفت: سال ۸۸ در سفر هیات دولت احداث و تکمیل دو بیمارستان اکباتان و بیمارستان امام (ره) را مصوب کردیم، اما بعد از مدتی بیمارستان امام (ره) حذف شده بود که با پیگیری و طرح، اسفند سال گذشته ردیف اعتباری احداث بیمارستان یک‌هزار تختخوابی امام (ره) در مجلس مصوب شد.

وی بیان کرد: در بخش خصوصی نیز با رایزنی با پزشکان و سرمایه‌گذاران دو باب بیمارستان خصوصی در همدان احداث خواهد شد.
حاجی بابایی ادامه داد: توریستی بهداشتی بودن استان یکی از ابعاد برجسته استان است و بیمارستان‌هایی نظیر بیمارستان مدرن اکباتان پیشانی دانشگاه علوم پزشکی محسوب می‌شوند.

وی بر لزوم تغییر ظرفیت‌ها در دانشگاه علوم پزشکی تأکید و تصریح کرد: تخصصی شدن رشته پرستاری یکی از اتفاقات مثبت در جهت تغییر و بهره وری بهتر در این حوزه است که باید گسترش یابد. دکتر حاجی بابایی یادآور شد: همه تلاش ما در دولت و مجلس پاسخگوی زحمات و تلاش پرستاران نیست، اما امید داریم وضعیت پرستاران جامعه روز به روز بهتر شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افزایش 20درصدی دستمزد حمیدرضا حاجی بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود