Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بالاخره مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان شد. ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه که مدت مسئولیت وی به یک سال نرسیده بود بالاخره بعد از اما و اگرها و مقاومت‌های بسیار مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمان اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان وزارت کشور لیستی از افرادی که در استان‌ها مشمول قانون بودند ارائه داد اما نامی از مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با وجود بازخرید در آن لیست نبود.

تمام فدراسیون‌های ورزشی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شونداستاندار خراسان رضوی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان استشهردار اراک مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در سال 1392 بازخرید خدمت شده بود و مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان می‌شد اما روابط عمومی استانداری در خبری در آبان‌ماه بازنشستگی سالاری معاون عمرانی را تکذیب کرد.

اما امروز و بعد از اما و اگرهای بسیار بالاخره معاون عمرانی استاندار کرمانشاه نیز همچون بسیاری از افراد دیگر مجبور به تمکین از قانون شد و براساس گفته استاندار در روزهای آینده از زحمات ایشان تقدیر می‌شود.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در این رابطه گفت: بعد از پیگیری‌های لازم از مراجع قانونی و طی روند اداری با اعلام مراجع یاد شده که امروز واصل شد، سالاری مشمول قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تشخیص داده شد.

وی افزود: در روزهای آینده از خدمات سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه به‌طور رسمی قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41380/P/S6,68/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز از احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین حسین‌پور امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام آغاز اعزام حجاج به سرزمین وحی و در راستای تکمیل زیرساخت پارک‌ها و اماکن عمومی سطح منطقه، عملیات احداث یک باب سرویس بهداشتی در پارک حجاج واقع در بلوار خلبان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین دسترسی به سرویس‌های بهداشتی از جمله ضرورت‌های مورد نیاز هر منطقه است، افزود: همکاران معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه همواره تلاش دارند تا نسبت به رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی واقع در بوستان‌های سطح منطقه اقدام کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز خاطرنشان کرد: مساحت این سرویس بهداشتی ۱۲۰ مترمربع و دارای ۱۲ چشمه است.

کد خبر 751438

دیگر خبرها

  • کارفرمایان استخدام کننده افغانستانی‌ها بخوانند/ جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • جریمه به‌کارگیری اتباع غیر مجاز چند؟
  • بررسی مشکلات رانندگان حمل و نقل عمومی در مرز مهران‌
  • احداث سرویس بهداشتی در پارک حجاج تبریز
  • احداث سرویس بهداشتی پارک حجاج تبریز
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • موانع آبگیری سد قشلاق صحنه
  • فیش حقوقی جدید بازنشستگان صادر شد
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه