Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان گفت: باهمت نیروهای آتش‌نشانی راننده خاور از میان شعله‌های آتش بیرون کشیده شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان گفت: در پی تماس خودروهای عبوری در محور دامغان-سمنان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر تصادف دو خودرو کامیون خاور و تریلی در گردنه آهوان بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل موردنظر اعزام شدند و این حادثه در ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که پس از رسیدن نیروها در گام نخست اقدامات اولیه و ایمن‌سازی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این حادثه کامیونت خاور براثر سرعت زیاد و عدم کنترل راننده از پشت با تریلی برخورد کرده و هم‌زمان طعمه حریق شده بود که این حادثه محبوس شدن راننده خاور در خودرو را به همراه داشت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان با بیان اینکه در این حادثه سرنشین خودرو خاور که مردی حدود ۵۵ ساله بود توسط نیروهای آتش‌نشانی امدادرسانی شد، ابراز داشت: علاوه بر آتش‌نشانی، اورژانس و نیروهای انتظامی نیز حضور داشتند که بعد از نجات وی توسط تجهیزات امداد و نجات فرد مصدوم به عوامل امدادی تحویل داده شد.

اسماعیل‌پور در ادامه تصریح کرد: یک دستگاه خودرو به همراه دو نفر آتش‌نشان برای امدادرسانی این حادثه حضور داشتند که با سرعت عمل و اقدام به‌موقع آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه عملیات با موفقیت به پایان رسید.

وی اضافه کرد: با توجه به برفی و بارانی بودن محورها از رانندگان تقاضا داریم تا سرعت مطمئن را رعایت و با رعایت قوانین راهنمایی رانندگی تردد کنند تا شاهد حوادث تلخ و بروز خسارات سنگین جانی و مالی به هموطنان نباشیم. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس اسامی و عکس کشته شدگان سقوط هواپیما در کرج +فیلم چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس مادر مهربان تهرانی اعدام می شود فیلمی جدید و دردناک از شکنجه وحشیانه اسرای ایرانی توسط منافقین در عراق (16+) زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام وقیحانه پسرعاشق پیشه و زن مطلقه در تهران + فیلم گفتگو چرا آقای "ح . ک"بازیکن مشهور پرسپولیس در خیابان ولیعصر دستگیر شد ؟+ عکس و جزئیات عکس/ محل سقوط بویینگ٧٠٧ در صفادشت کرج راننده پراید با پلاک بی ام و . BMW وارد طرح ترافیک می شد ! جسد غرق در خون کودک 8 ماهه در کوله پشتی پدر + عکس راز قتل خانم معلم بعد از 26 سال تایید شد / دی جی فریز او را به طرز وحشیانه ای کشت

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث تصادف حادثه موفقیت اخبار حوادث شهرداری نجات سمنان رئیس شعله های آتش تصاویر دختر سوپر مارکت دوربین مدار بسته مرد عکس فیلم زن اعدام سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته

مردم با شجاعت برای نجات راننده وارد عمل شده و موفق به بیرون کشیدن وی از خودروی آتش گرفته شدند.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • برگردید تا غرق نشوید
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته