Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه آموزش و پرورش مسئله ای تخصصی است، گفت: شورای آموزش و پرورش در این راستا باید تمرکز و تشریک مساعی بیشتری داشته باشد و فقط اتاق پشتیبانی مسائل مادی نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، حجت الاسلام «حامد شاهبیکی» امروز دوشنبه (24دی) در شورای آموزش و پرورش شهرستان خوسف اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش باید در همه ارکان تصمیم گیری در مسئله تعلیم و تربیت تمرکز کند تا به نتیجه مطلوب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه خوسف با بیان اینکه آموزش و پرورش باید تقویت شود، گفت: آینده مملکت در این است که همه ارگان ها در خصوص تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش را یاری کنند چرا که با همه نقص های آموزشی، بودن این نهاد مهمتر است.

 

حجت الاسلام شاهبیکی با بیان اینکه آموزش و پرورش مسئله ای تخصصی است، گفت: شورای آموزش و پرورش در این راستا باید تمرکز و تشریک مساعی بیشتری داشته باشد و فقط اتاق پشتیبانی مسائل مادی نباشد.

 

وی با اشاره به هفته شوراهای آموزش و پرورش، افزود: سند تحول آموزش و پرورش متن ارزشمندی است که اهداف خوبی داشته و مبانی آن باید به طور منظم یادآوری شود.

 

امام جمعه خوسف تصریح کرد: سند تحول آموزش و پرورش، مهجور است و تا رسیدن به اهداف باید برنامه ریزی شود.

 

حجت الاسلام شاهبیکی گفت: در بحث مشارکت و نظارت همگانی مردم نقش پررنگی دارند که باید در این راستا هم فرهنگ سازی شود.

 

وی عدالت تحصیلی و آموزشی را مهم و حیاتی دانست و افزود: در جامعه ما عدالت تحصیلی محقق نمی شود چراکه بچه های مناطق محروم استعدادهای خوبی دارند که باید برای آنها کلاس ها و کنکورهای یکسانی برگزار شود.

 

همچنین «حسین مهران فر» رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های اداره آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این جلسه اظهار کرد: شورای آموزش و پرورش 26 دی ماه 72 به تصویب مجلس چهارم رسیده و هم اکنون مشارکت مردم در مقوله آموزش و پرورش مسئله مهمی است چرا که آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه تصمیم ساز و تصمیم گیر است که خانواده ها در این نهاد به هر نحوی سهیم هستند.

 

مهران فر ادامه داد: آسیب های اجتماعی زمانی درست می شود که از آموزش و پرورش غافل می شویم چراکه هزینه کرد در خشت اول که آموزش و پرورش است، مهم است.

 

وی با بیان اینکه بزرگترین مرجع تصمیم گیری برای آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش است، یادآور شد: آموزش پرورش دستگاه حساسی است که تصمیم گیری های  آن باید به نفع دانش آموزان باشد چرا که عدالت اجتماعی در این نهاد نمود دارد.

 

در این جلسه همچنین معاون پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان خوسف، از اعزام دانش آموزان این شهرستان به اردوی راهیان نور خبر داد و اظهار کرد:  78 پسر و 38 دختر به این اردو اعزام می شوند.

 

«امیر آسمانی» ادامه داد: در این اردوی پنج روزه پسران ششم بهمن ماه و دختران ششم اسفندماه سال جاری اعزام می شوند.

 

وی با اشاره به برنامه های معاونت پژوهشی اداره آموزش و پرورش برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر، گفت: همزمان با دهه فجر نخستین چمن مصنوعی شهرستان خوسف افتتاح می شود.

 

معاون پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان خوسف همچنین زنگ انقلاب، گفتمان های دینی در خصوص دستاوردهای انقلاب، جشنواره ها و نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب و امید به آینده و مسابقه انشا نویسی و مقاله نویسی، جشن یاوران انقلاب و همایش وارثان انقلاب و یادواره شهید قهرمان خوسف را از دیگر برنامه این معاونت در دهه فجر برشمرد و افزود: تعداد  40 برنامه پژوهشی، ورزشی و آموزشی همزمان با دهه فجر اجرا می شود.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان سفر رئیس جمهور روحانی حسن روحانی افتتاح پروژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روز پرستار ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان سقوط هواپیما بارش برف امام جمعه خوسف خوسف خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!