Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:49:41 GMT

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۳۴۳۴

نهمین جلسه شورای اداری شهرستان کلاردشت

به گزارش خبرگزاری برنا از کلاردشت؛ امروز نهمین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور کامران پولادی، فرماندار کلاردشت، حجت السلام والمسلمین غفاری، امام جمعه، شورای تامین، شهردار و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 فرماندار کلاردشت از اختصاص حدود 13 میلیارد ریال اعتبار برای تعریض کمربندی کردیچال- مکارود و بهسازی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: از این میزان اعتبار حدود 10 میلیارد ریال برای تعریض کمربندی و بقیه نیز در راستای بهسازی راههای روستایی شهرستان هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون پیمانکاران اجرای این طرح ها انتخاب و بزودی عملیات اجرایی آغاز می شود و با تکمیل این طرح معضل ترافیک دیرینه در منطقه گردشگر پذیر حل خواهد شد.

کمربندی کردیچال- مکارود حدود 7 کیلومتر طول دارد.

فرماندار کلاردشت همچنین گفت: پس از پی‌گیری مسئولان ذیربط و دستور وزیر راه و شهرسازی طرح تعریض مسیر 20 کیلومتری مرزن آباد به کلاردشت در آینده نزدیک آغاز می‌شود.

پولادی با اشاره به حضور گردشگران داخلی و خارجی در این شهرستان تاکید کرد: برای تامین امنیت جانی و مالی و نیز پیشگیری از سرقت احتمالی طرح پایش تصویری در حوزه روستایی و شهری بسیار ضروری است.

وی گفت: هرچند این طرح در سه روستا اجرا و در پنج روستای دیگر نیز بزودی اجرایی خواهد شد منتهی در حوزه شهری چنین اتفاقی رخ نداده است.

فرماندار کلاردشت از شهردار و دیگر مسئولان مرتبط خواست نسبت به تحقق این مهم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

پولادی با اشاره به نزدیک شدن چهلمین سال انقلاب اسلامی تاکید کرد: شهر و روستاها باید رنگ و بوی انقلاب را به خود بگیرد و ضمن برگزاری آئین‌های انقلاب به صورت مردمی، دستاوردهای انقلاب، دولت و نظام نیز به بهترین شکل برای مردم بیان شود.

کامران پولادی نسبت به آمادگی شهرداری، بخشداری و همه دستگاه‌های خدمات‌رسان جهت خدمات رسانی به شهروندان در آخر هفته به علت پیش بینی بارش برف سنگین تاکید کرد.

در پایان جلسه ضمن معرفی سرپرست ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی، بنیاد مسکن، شیلات و روسای شورای شهر و شهرستان به روسای ادارات جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز لوح تقدیر  از طرف دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی اهدا شد.

خبرنگار: نجم‌الدین قاسم‌پور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب شورای اداری شهرداری کار و رفاه اجتماعی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل

فرماندار اردل از کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در حاشیه رودخانه بالد خبر داد.

یعقوب شکوهی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با حضور اعضای شورای تأمین در محل حادثه، جسد مربوط به مردی حدود ۴۵ ساله با دستان بسته در حاشیه رودخانه بالد با هویت نامشخص پیدا شد که پس از بررسی‌های لازم و گزارش قاضی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی افزود: جسد کشف شده با دست و پای بسته بود و تاکنون هویت این فرد مشخص نشده است، طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد ۴۵ ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد، این جسد دو هفته در آب بوده است.

کد خبر 750851

دیگر خبرها

  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • ضرورت مشارکت ذینفعان حوزه علوم انسانی در تدوین سیاست‌ها
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری