Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین اسکندریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شکست روز گذشته تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: متأسفانه داوری در دیدار برابر سردار بوکان به ضرر ما بود و در ثانیه‌های پایانی نیمه اول داور از پنالتی مسلم ما چشم‌پوشی کرد و باعث شد تا جریان بازی به ضرر تیم ما رقم بخورد.

وی افزود: همچنین در این دیدار ما موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و اگر می‌توانستیم به‌خوبی از این موقعیت‌ها استفاده کنیم به‌طورقطع نتیجه به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به دلایل نتایج ضعیف تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: اگر نگاهی به مجموع داوری‌هایی که برای ما انجام شده است داشته باشید خواهید فهمید که داوری‌ها امتیازات زیادی را از ما گرفته‌اند.

اسکندریان خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از دلایل عدم نتیجه‌گیری ما اشتباهات فردی بازیکنان در دریافت گل و بی‌دقتی در زدن ضربات آخر به سمت دروازه حریفان بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم همه مسئولان استان از تیم فوتبال شهرداری همدان حمایت کنند، بیان کرد: این تیم تنها تیم مجموعه شهرداری همدان نیست و انتظار داریم همه مسئولان استان از استاندار تا مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان برای حمایت بازی‌های ما به ورزشگاه بیایند و حمایت‌های معنوی از تیم فوتبال شهرداری همدان وجود داشته باشد.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: نگاه مسئولان باید به همه تیم‌های استان یکسان باشد و ما انتظار داریم از تیم فوتبال شهرداری هم حمایت‌های لازم صورت بگیرد.

اسکندریان با اشاره به حمایت هواداران گفت: روز گذشته هواداران تیم فوتبال سردار بوکان از هواداران ما که در خانه بازی می‌کردیم بیشتر بودند درصورتی‌که جایگاه دو تیم هم در جدول تفاوتی ندارد.

وی یادآور شد: انتظار داریم هواداران و مردم فوتبال دوست همدانی در بازی‌های حساس خانگی با شرایط فعلی ما را تنها نگذارند و برای حمایت از تیم شهر خود به ورزشگاه بیایند.

کد خبر 4512944

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۳۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در یک بازی پرهیجان در خانه مقابل سپاهان متوقف شد. هواداران سپاهان در این بازی پایین جایگاه بانوان پرسپولیس نشسته بودند که این موضوع جنجالی شد.

باشگاه پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای نوشت: باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.

این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند."

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند