Web Analytics Made Easy - Statcounter

سانتیاگو سولاری مقابل رئال بتیس، تغییراتی اساسی انجام داد.

طرفداری- رئال مادرید مقابل بتیس در شهر سویل، تغییراتی اساسی در ترکیبش ایجاد کرد که این اتفاق اولین بار زیر نظر سولاری رخ داد.

به نقل از مارکا، کهکشانی ها با لشگری از مصدومان و انقلابی که سانتیاگو سولاری در ترکیب تیم ایجاد کرد، توانستند با نتیجه 2-1 پیروزی سختی را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یادداشت نگاهی به تغییرات رئال مادرید در این بازی میاندازیم. 

ترکیب سه دفاعه

رئال مادرید در این بازی از سه دفاع مرکزی خود یعنی سرخیو راموس، رافائل واران و ناچو فرناندز استفاده کرد. یک خط جلوتر سرخیو رگیلون و دنی کارواخالی حضور داشتند که نقش 'وینگ-بَک' را ایفا کردند. در این بازی شاهد این موضوع بودیم که دنی کارواخال و رگیلون عملکرد بهتری نسبت به چند ماهه گذشته خود داشتند. 

گنجاندن سرخیو رگیلون در ترکیب، تصمیم تاکتیکی دیگری بود که سولاری گرفت. او با این تصمیم، مارسلو برزیلی را روی نیمکت نشاند؛ مارسلویی که در این چند وقت زیر فشار قرار دارد و عملکرد دفاعی خوبی نداشته است. قطعا در فاز تهاجمی، رگیلون ضعیف تر عمل کرد اما از لحاظ دفاعی عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش گذاشت. 

ایسکو در سرما

بازی دیشب (یکشنبه) یک اتفاق سوپرایز کننده داشت. آن هم ترجیح داده شدن والورده به ایسکو در ترکیب ثابت (در نبود تونی کروس) و بعد از آن بازی نکردن ایسکو حتی به عنوان یار تعویضی. ایسکو در طول 90 دقیقه روی نیمکت نشست و بازی امثال براهیم دیاز و کریستو را دید. کاملا واضح و مشخص است که رابطه ایسکو با سولاری دچار مشکل شده است و اوضاع برای این ستاره اسپانیایی ناپایدار است. 

دو مهاجم هدف

برای اولین بار در رئال مادرید زیر نظر سانتیاگو سولاری، کهکشانی ها بازی را با دو مهاجم نوک که وینیسیوس جونیور و کریم بنزما بودند، آغاز کرد. شرایط مصدومین تیم مخصوصا در خط حمله سولاری را متقاعد کرد که باید از دو مهاجم استفاده کند. مارکو آسنسیو، گرت بیل، ماریانو دیاز مصدومین تیم در پست مهاجم هستند و لوکاس وازکز نیز در این بازی محروم بود.

ریسک بالا با تعویض هایی که جواب داد

انقلاب در ترکیب رئال مادرید تنها به ترکیب آغازین مربوط نیست. سولاری در حین بازی با تعویض هایی که انجام داد، ریسک بالایی را انجام داد. در حالی که کهکشانی ها 1-0 جلو بودند، کریم بنزما به علت مصدومیت از بازی بیرون رفت و کریستو وارد میدان شد اما موضوع به اینجا ختم نمی شود؛ چرا که سولاری در ادامه دنی سبایوس را به جای رگیلون که وظیفه دفاعی داشت و براهیم دیاز را به بازی آورد. در حالی که او گزینه هایی مثل مارسلو و ایسکو را روی نیمکت داشت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد

رئال مادرید بدون بهترین گلزن خودش مقابل رئال سوسیداد قرار خواهد گرفت. 

طرفداری | لیست رئال مادرید برای جدال خارج از خانه با رئال سوسیداد، اعلام شد. در این لیست اثری از جود بلینگام، ستاره انگلیسی و بهترین گلزن رئال مادرید دیده نمی شود. با این حال رودریگو که احتمال غیبتش در این جدال وجود داشت، در لیست حضور دارد تا در صورت تایید آنچلوتی، مقابل سوسیداد به میدان برود.

لیست رئال مادرید برای جدال با رئال سوسیداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا