Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره کهکشانی‌ها به اهمیت پیروزی این تیم در خانه بتیس پرداخت.

طرفداری - امیلیو بوتراگوئنو، اسطوره و مدیر روابط عمومی رئال مادرید نسبت به وضعیت ایسکو در این تیم اظهار نظر کرد.

ایسکو شاید بدترین لحظات دوران فوتبالش را این هفته‌ها زیر نظر سولاری سپری می‌کند. او که انتظار می‌رفت با جدایی رونالدو و روی کار آمدن لوپتگی، نقش محوری‌تری در ترکیب کهکشانی‌ها داشته باشد، پس از چند بازی خوب در ابتدای فصل، آپاندیسش را جراحی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جراحی و دوران یک ماهه نقاهت پس از آن در کنار اخراج لوپتگی و انتصاب سولاری همانا و تبدیل شدن ایسکو به یک نیمکت نشین محض همانا. سولاری تاکنون هرگز ایسکو را در لیگ در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار نداده و همین باعث شده شایعاتی درباره آینده این ستاره اسپانیایی به گوش برسد.

به گزارش AS، امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط عمومی رئال مادرید پس از پیروزی این تیم مقابل رئال بتیس گفت:

خوب بازی کردیم و به لحاظ دفاعی مستحکم بودیم. به ندرت به بتیس فرصت گلزنی دادیم. تیم بسیار جدی نشان می‌داد و بتیس هم فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. کسب سه امتیاز اهمیت زیادی داشت چون مصدومان زیادی داریم. تیم شخصیتش را در شرایط دشوار نشان داد و توانست بازی را ببرد. مالکیت توپ؟ ما تیمی هستیم که همیشه دوست دارد ابتکار عمل را به دست بگیرد ولی بتیس هم همین را می‌خواهد در حضور هوادارانش، انگیزه بیشتری داشت. 

نیمکت نشینی‌های متوالی ایسکو؟ این تصمیم مربی است و ما نباید به آن ورود کنیم. هر مربی تصمیماتی می‌گیرد که فقط به خودش مربوط است و طبق بررسی‌هایش عمل می‌کند. تکرار می‌کنم که ما نباید در کار سولاری دخالت کنیم. باید به اهمیت بردی که در زمینی دشوار کسب کردیم، بپردازیم چون تقویم بسیار فشرده‌ای داریم و هر 4 روز یک بار یک مصدوم می‌دهیم. نیمه دوم را با دو بازیکنی که فصل را در کاستیا شروع کردند، شروع کردیم و باید برای این کار ارزش قائل شویم.

وینیسیوس جونیور؟ او بازیکنی است که هر بار توپ را می‌گیرد، عملکرد تیم بهتر و رو به جلوتر می‌شود و همین هم حرف‌های زیادی درباره کلاس بازی‌اش می‌زند. قبل از بازی فکر می کردیم والورده به جای او در ترکیب قرار می‌گیرد. براهیم؟ بچه بسیار باشخصیتی است و انتظار و امید زیادی نسبت به او داریم. باید به براهیم زمان داد. مصدومیت بنزما؟ منتظر انجام تست کادر پزشکی می‌مانیم اما خروج او از زمین نشانه خوبی نیست و احتمالا هم نباید منتظر بهترین خبر باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن