Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ تیم ملی فوتبال امارات مقابل تایلند صف‌آرایی کرد و در پایان شارگدان زاکرونی توانستند با همین تساوی به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند.

مشخصات بازی

گروه A جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹
امارات-بحرین
دوشنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
ورزشگاه هزاع بن زاید

 ترکیب دو تیم:

تیم ملی امارات

خالد عیسیخلیفه مبارکاسماعیل احمد محمد الحسن صالح عیسیعلی حسنمحمد احمد غریبماجد حسن احمداسماعیل سالم الحمادی(۷۴- احمد خلیل)خلفان مبارک(۸۴- اسماعیل مطر)علی احمد مبخوتبندر محمد الاحبابی(۴۶- محمد عبدالرحمن)

سرمربی: آلبرتو زاکرونی

 تیم ملی تایلند

سیواراک تدسونگنوئنسوفان سانگ‌سونگسیراتون بونماسانتانابون کسارات(۹۰- پوکلاو آنان)میکا چونواونسی(۳۱- چالرمپونگ کردکائف)ترایستان دوآدیسون پرامراکچاناتپ سونگ‌کراسینسیتیفان پوآنگ‌جانگآدیساک کرایسورن(۶۴- سوپاچای چایدد)تیراسیل دانگ‌دا

سرمربی: سیریساک یودرادسای

 گزارش بازی

در نیمه اول امارات بازی را بهتر آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۷ روی پاس الحسن صالح عیسی توپ به اسماعیل الحمدی رسید و شوت او به تیر دروازه برخورد کرد. در همین دقیقه علی مبخوت موفق شد تا با ضربه سر گل اول امارات را به ثمر برساند. در دقیقه ۱۷ ضربه خلفان مبارک را دروازه‌بان تایلند مهار کرد. در دقیقه ۲۲ ضربه آدیساک کایسورن را دروازه‌بان امارات مهار کرد. در دقیقه ۳۷ ضربه اسماعیل الحمدی را دروازه‌بان تایلند مهار کرد. در دقیقه ۴۱ شوت تیتیپان پانگچان در درون دروازه امارات قرار گرفت تا بازی ۱-۱ مساوی شود تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

در نیمه دوم امارات به حملات خود ادامه داد. در دقیقه ۴۶ شوت علی مبخوت را دروازه‌بان تایلند مهار کرد. پس از این موقعیت بازی روند آرامی به خود گرفت اما در دقایق پایانی اماراتی‌ها شانسی را برای گلزنی داشتند. در دقیقه ۴+۹۰ ضربه اسماعیل مطر را دروازه‌بان تایلند مهار کرد تا بازی با همان نتیجه مساوی پایان پذیرد.

نتایج کامل بازی‌های این گروه به شرح زیر است:

بازی‌های دور اول
امارات یک – بحرین یک
هند ۴ – تایلند یک

بازی‌های دور دوم
هند صفر – امارات ۲
بحرین صفر – تایلند یک

بازی‌های دور سوم
امارات یک – تایلند یک
هند صفر – بحرین یک

برچسب ها: امارات ، تایلند ، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹

منبع: خرداد

کلیدواژه: امارات تایلند جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد