Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@19:19:49 GMT

ممنوعیت تردد کشنده در محورهای کردستان لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۶۹۷۰

ممنوعیت تردد کشنده در محورهای کردستان لغو شد

رکنا: جانشین فرمانده پلیس راه کردستان گفت: ممنوعیت تردد کامیون و تریلرهای کشنده که از ساعت 6 صبح امروز اعمال شده بود، بدلیل بهتر شدن شرایط جوی لغو شد.

سرهنگ حمید عبدالملی روز دوشنبهاظهار داشت: این ممنوعیت در محورهای سنندج - مریوان، سنندج - همدان و دیواندره - سقز برقرار شده بود که اینک لغو شده و تردد همه خودروها بدون محدودیت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در مسیر سقز - دیواندره شاهد بارش برف پراکنده هستیم، اضافه کرد: در این مسیر مه و کولاک مقطعی هم وجود دارد و رانندگان در این مسیر با دقت بیشتری رانندگی کنند.

سرهنگ عبدالملکی یادآور شد: در سایر جاده های استان بارندگی گزارش شده اما در کل بارندگی ها رو به کاهش است و شرایط تردد در جاده ها نیز ساعات آینده بهتر می شود.

وی تاکید کرد: رانندگان قبل از سفر از سالم بودن وسایل گرمایشی و برف پاک کن خودرو اطمینان حاصل کنند و زنجیر چرخ نیز حتما همراه داشته باشند.

با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه ها و مدل های پیش یابی هواشناسی پیش بینی می شود تا اواخر وقت امروز دوشنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد پوشش ابر، مه، وزش باد گاهی شدید و بارش برف و باران در ارتفاعات، گردنه ها و مناطق سردسیر کولاک برف و در برخی نقاط رعد و برق باشیم.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس اسامی و عکس های کامل شهدای سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 707+ عکس جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم دردسر عکس سلفی 2 مرد بی وجدان با گوشی یک زن+ عکس اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس فیلم لحظه نجات تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما / این جوان کرجی فرشته نجات شد وحشت راننده های خودرو از حیوان گرسنه+ عکس قتل دختربچه 5 ساله به خاطر ایکس باکس+ عکس سپاه این سلطان را در مشهد دستگیر کرد زن بخت برگشته زیر دندان های تمساح گرسنه تیکه پاره شد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سفر مدل هواشناسی پلیس راه کامیون ساعت کردستان لغو شد تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس سقوط هواپیما فیلم زن اعدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به تداوم اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های مواصلاتی استان از احتمال ریزش سنگ طی هشدار هواشناسی در این محورها مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب بعدازظهر امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران معمولاً در پایان هفته انجام می‌شود، اظهار کرد: این محدودیت‌ها، روزهای چهارشنبه هر هفته در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد و تا پایان هفته ادامه دارد.

وی افزود: در این ایام تردد تمام تریلرها در محور هراز و تردد تمام تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در محور هراز تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۹ ممنوع است، گفت: همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه بیستم و جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت در این محور ممنوع است.

جهان‌تاب هم‌اکنون تردد خودروها در محورهای این استان را عادی و روان دانست و مطرح کرد: با توجه به وضعیت جوی و اعلام سازمان هواشناسی در محور کندوان شاهد بارش باران هستیم و در محورهای هراز و سوادکوه اما بارشی نداریم.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه طی روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت در محور کندوان، از ساعت ۱۴ از آزادراه تهران_شمال برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، تصریح کرد: در آن روز از ساعت ۱۵ انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه اعمال این محدودیت یک‌طرفه را تا ساعت ۲۴ روز جمعه دانست و مطرح کرد: تردد از پل‌زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود و از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنان و افراد محلی نیز تردد آزاد خواهد بود.

وی ادامه داد: طی این مدت تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از مسیر جنوب به شمال ممنوع است.

این مسئول با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور هراز عنوان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک، محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی طی روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان محور هراز انجام می‌شود.

جهان‌تاب با تاکید بر هشدار پیش‌بینی بارش باران و کاهش دید، لغزندگی و احتمال ریزش سنگ و اختلال تردد در جاده‌ها و محورهای کوهستانی از رانندگان خواست تا از تردد و توقف در مسیرهای صخره‌ای و همچنین حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

کد خبر 751767

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • ثبت ۳ میلیون تردد بین‌ استانی در کردستان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز محورهای کامیاران با ورود دستگاه قضا
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران