Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، گفت: طراحی و ایجاد دارهای قالی ارگونومیک یکی از دستاوردهای مهم خوشه فرش دستباف استان زنجان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان زنجان، ایرج احمدی افزود: بر اساس مطالعات انجام گرفته توسط عامل توسعه خوشه فرش دستباف زنجان، عوارضی برای بافندگان فرش شناسایی گردید که به دلیل نشست های طولانی مدت و عدم رعایت استانداردهای محیطی از جمله نور، هوا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مشکلاتی را برای بافندگان ایجاد می کرد که این مشکلات با گذشت زمان منجر به بروز اختلالات در سیستم آناتومی و همچنین بینایی و تنفسی بافندگان می شد.

 

وی تصریح کرد: بنابراین برای جلوگیری از بروز این مشکلات، طراحی و ایجاد کارگاه دارهای قالی ارگونومیک در دستور کار خوشه فرش دستباف زنجان قرار گرفت و در این راستا 27 فقره دار قالی با اعتبارات شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خریداری و یک محیط پایلوت در اتحادیه تعاونی فرش دستباف روستایی زنجان برای استقرار این دارها با صندلی های مخصوص و نور کنترل شده ایجاد گردید و فضای اولیه لازم جهت ایجاد و فرهنگ سازی برای این کار فراهم شد.

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اظهار داشت: خوش بختانه اخیرا گرایش به استفاده از این نوع دارهای قالی افزایش یافته و تولید کنندگان دار قالی در استان نیز برای تولید نوع مشابه آن اقدام کرده‌اند.

 

احمدی در پایان ضمن تاکید بر حمایت از صنایع دستی با قدمت استان گفت: در این راستا تشکیل خوشه های صنایع دستی از جمله چاقو ، مس و ملیه در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان قرار دارد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان سفر رئیس جمهور افتتاح پروژه ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان خبرگزاری شبستان حسن روحانی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی روحانی سقوط هواپیما دارهای قالی شرکت شهرک های صنعتی شرکت شهرک های صنعتی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • (ویدیو) گزارش اختصاصی CNN از نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات چه بود؟
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • ببینید | لحظه اصابت 3 موشک خوشه‌ای اوکراینی به ارتش روسیه
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود