Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@14:00:49 GMT

بیمارستان فومن فرسوده است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۰۸۳

بیمارستان فومن فرسوده است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: بیمارستان فومن با فرسودگی تأسیسات و کمبود نیروی متخصص نظیر پزشک و پرستار مواجه است. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: بیمارستان فومن به یک احیاء اساسی نیاز دارد زیرا در حال حاضر با مشکلات بسیار زیادی نظیر فرسودگی تأسیسات،‌ کمبود نیروهای متخصص کادر درمانی و کادر خدماتی مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه بخش سلامت در این دو شهرستان کاستی‌های فراوانی دارد عنوان کرد: بیمارستان 96 تختخوابه فومن یکی از چهار بیمارستان ویژه کشور محسوب می‌شود که در سال 67 ساخته شد اما امروز با مشکلات زیادی دست به گریبان است.

افتخاری حل مشکلات بیمارستان فومن و لزوم کمک و همیاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این زمینه را خواستار شد و گفت: وسعت این شهرستان با احتساب مناطق روستایی آن بسیار زیاد است بنابراین انتظار داریم مسئولان ذیربط برای رفع مشکلات بیمارستان فومن چاره اندیشی کنند.

گیلان| سیلاب 10 میلیارد تومان خسارت به تأسیسات زیرساختی فومن وارد کردسیل در گیلان|‌ سیل گاز 300 مشترک روستایی را در فومن قطع کردگیلان|‌ سیلاب "پل کلفت" فومن‌ را به‌طور کامل تخریب کرد

عضو کمیسیون عمران مجلس از ساخت یک کلینیک فوق تخصصی در فومن خبر داد و ابراز داشت: ادامه عملیات اجرایی این مرکز درمانی به علت کمبود اعتبارات با اختلال مواجه شده بود که با تخصیص 500 میلیون تومان ویژه به زودی ادامه ساخت آن توسط پیمانکار مربوطه آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مجموعاً خدمات زیادی در بخش سلامت دو شهرستان فومن و شفت به مردم ارائه شده است عنوان کرد:‌ آن‌چه که در این حوزه مشکلاتی را برای هر دو شهرستان به وجود آورده است کمبود نیروی انسانی متخصص به ویژه در بخش کادر پزشکی و پرستاری است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس به وضعیت تأمین آب شرب این شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در بودجه سال 97 حدود 4 میلیارد تومان اعتبار را به این بخش اختصاص دادیم همچنین 2 میلیارد تومان دیگر نیز از معاون رئیس جمهور برای اجرای پروژه‌های آب‌رسانی اخذ کرده‌ایم.

افتخاری پراکندگی بسیار بالا و وجود روستاهای متعدد فاقد آب شرب در دو شهرستان فومن و شفت را متذکر شد و ابراز داشت: مجموعاً حدود 70 روستا در دو شهرستان فومن و شفت از نعمت آب شرب سالم بی‌بهره‌اند که 43 روستای آن در شهرستان فومن واقع شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تعویض خطوط انتقال آب شرب روستایی را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: در حال حاضر و با تخصیص اعتبار بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومانی عملیات تعویض خطوط انتقال آب شرب در 3 کیلومتر از روستاهای شهرستان شفت آغاز شده است.

وی در مورد پروژه آب‌ شرب موسوم به غرب نزدیک که شهرستان‌های صومعه‌سرا،‌ شفت، احمدسرگوراب و فومن را به هم متصل می‌کند افزود:‌ 12 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مهم در نظر گرفته شده و امیدواریم با شرایط موجود هر چه سریع‌تر شاهد اتمام آن باشیم.

انتهای پیام/ش

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی