Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:09:12 GMT

ماموریت اصلی سپاه ایجاد امنیت است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۹۳۱

ماموریت اصلی سپاه ایجاد امنیت است

تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت اصلی این نیرو را ایجاد امنیت عنوان کرد و گفت: نیروی زمینی در مناطقی که حضور دارد آماده ایجاد شرایط لازم امنیتی برای فعالیت بخش های دولتی و خصوصی است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ‌ پاسدار «علی اکبر پورجمشیدیان» روز سه شنبه در مراسم رونمایی از پنج هزار و 400 پروژه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باوجود تمام موفقیت ها و پیروزی ها، شاهد برخی محرومیت ها در نقاطی از کشور هستیم که باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این ‌محرومیت ها را به دلیل حضور در ماموریت ها در مناطق مرزی کشور بهتر لمس می کنیم.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: ماموریت اصلی ما ایجاد امنیت است از این رو موضوع محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در مجموعه نیروی زمینی سپاه ماموریت اصلی ما محسوب نمی شود؛ اما امنیت پایدار و کامل حتما نیاز به اشتغال زایی و محرومیت زدایی دارد.
سردار پورجمشیدیان ادامه داد: از زمانی که به ما در شمال غرب و جنوب شرق کشور برای ایجاد امنیت پایدار ماموریت داده شد به سراغ محرومیت زدایی رفتیم و بخشی از توانایی های سپاه را در این عرصه متمرکز کردیم.
وی بیان کرد: ورود سپاه به بحث محرومیت زدایی به معنی سلب مسوولیت از دیگر دستگاه ها نیست، بلکه مدیران دولتی باید به دنبال راهی که سپاه برای محرومیت زدایی باز کرده اقدام‌کند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: نمی توانیم ادعای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران را داشته باشیم و در گوشه هایی از این کشور کودکان کفش برای پوشیدن نداشته باشند.
سردار پور جمشیدیان همچنین گفت: آب شرب مردم ‌خوزستان که تمام هستی خود را برای حمایت از کشور دادند، هنوز شور است و با مشکلات بسیاری روبرو می شوند.
وی ادامه داد: نباید نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشیم، باید تلاش کنیم تمام مدیران و مردم در زمینه محرومیت زدایی وارد میدان شوند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با یادآوری این که رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات نیروی زمینی سپاه در محرومیت زدایی راضی هستند، خاطرنشان کرد: رضایت رهبری ما را برای حضور بیشتر و قوی تر در این عرصه تشویق می کند.
سردار پور جمشیدیان با بیان این که در سال 94 تا 96 بیش از 28 هزار پروژه عمرانی به نتیجه رساندیم، اعلام کرد: پنج هزار و 400 پروژه عمرانی محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه از سال گذشته تاکنون آماده شده که امروز به بهره برداری می رسند.
وی یادآور شد: صدها هزار اقدام غیرعمرانی همچون احداث بیمارستان های صحرایی، تهیه جهیزیه برای مردم و ارایه کمک های مردمی نیز توسط سپاه در مناطق محروم انجام شده است.
سیام*9612**1336

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سپاه سردار پورجمشيديان محروميت زدايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید

در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، در پی وقوع سیلاب کم‌سابقه در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، نهادهای مختلف به یاری مردم شتافتند و حالا کاروان کمک‌های نیرو زمینی سپاه به روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری رسیده است.

این کاروان شامل 40 دستگاه خودرو حامل ارزاق، آرد، اقلام بهداشتی و اسباب بازی به ارزش بالغ بر 50 میلیارد ریال بوده که اقلام آن میان ساکنان روستاهای سیل‌زده شهرستان دشتیاری در حال توزیع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید