Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:04:06 GMT

تصویب کلیات اساسنامه توسط مجمع کمیته ملی المپیک

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۵۶۷

کلیات اساسنامه کمیته ملی مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در ادامه مجنع عمومی گمیته ملی المپیک، عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی عضو هیات اجرایی و رییس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی در اساسنامه گفت: اساسنامه فعلی در سال ۱۳۹۲ تهیه و اجرایی شد در دوره گذشته هیات اجرای مورد بررسی قرار گرفت و اساسنامه‌ای آماده و تقدیم به دولت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره جدید کمیته ملی المپیک همان اساسنامه بررسی شد ودر نهایت کارگروهی تشکیل شد و بعد از سه جلسه کاری اساسنامه مورد تایید هیات اجرایی برای اعضای مجمع ارسال شد.

او ادامه داد: از کسانی که پیشنهاداتی داشتند، تشکر می کنم  به ویژه علی نژاد، یک نسخه به ioc ارسال شد و نقطه نظراتی داشتند که مجال بررسی برای هیات اجرایی نبود.

افتخاری در ادامه تغییرات اساسنامه پیشنهادی را نسبت به اساسنامه قدیم به اطلاع مجمع رساند.  

او ادامه داد: با توجه به اینکه ioc مطالبی را تاکید کرده از هفته آینده ارتباطاتی را با آنها خواهیم گرفت تا این موارد بررسی شود.  از اعضای مجمع این درخواست را داریم که یکی کلیات اساسنامه را تایید کند. سپس به هیات اجرایی این اختیار را بدهند که  اساسنامه را در هیات اجرایی نهایی کنند و اخرین بخش آن را دوباره به اعضا می فرستیم.

بنا بر این گزارش پس از صحبت‌های افتخاری کلیات  اساسنامه پیشنهادی با بالا بردن دست اعضای مجمع  تایید شد.  

همچنین اعضا تایید کردند هیات اجرایی به نمایندگی از مجمع نقطه نظرات ioc را بررسی کند و اساسنامه را دوباره در هیات اجرایی تایید کنند و به هیات دولت بفرستند.

انتهای پیام

خبرنگار: آتنا خلیلی

دبیر خبر: امیرداود کمالی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» با حضور جمعی از وزرا و معاونان رییس‌جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت در ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات به تصویب رسید

به گزارش مشرق، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

براساس این گزارش، این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد