Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در مجموع در رشته تیراندازی سال سختی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، علی دادگر پس از برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*جلسه خوبی برگزار شد و موضوعات مختلفی مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بحث تغییرات اساسنامه از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت و طی آن اختیارات ریاست و پیشنهاد درخصوص دبیرکل و خزانه‌دار مطرح شد.

*همچنین وفاق خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایجاد شده که موجب خوشنودی همه است.

*تعداد سهمیه‌ها برای المپیک کاهش پیدا کرده اما ما همچنان بسیار امیدوار هستیم. در گام اول باید کسب سهمیه کنیم، چون اگر اینگونه نشود، المپیکی در کار نخواهد بود.

*در مجموع در تیراندازی سال سختی داریم. کمبود مهمات و منابع مالی همیشه بوده اما امسال نسبت به گذشته شرایط کمی بهتر شده. هنوز مشکلات به صورت کامل برطرف نشده است.

*از انتقادات ناراحت نشدم. در بازی‌های آسیایی تعداد مدال‌های ما کاهش پیدا کرد اما باید به یک نکته توجه کرد. ما در دوره گذشته ۳ فینالیست داشتیم و ۲ مدال کسب کردیم اما امسال ۷ فینالیست داشتیم و یک مدال گرفتیم.

*بعد از بازی‌های آسیایی به رقابت‌های جهانی رفتیم و با حضور جوانان خود موفق به کسب ۴ مدال شدیم. این نتیجه ما را بسیار به آینده امیدوارم کرد، چون جوانان پشتوانه این رشته هستند. امیدوارم اولین مدال تاریخی تیراندازی در المپیک را کسب کنیم.

*مراحل اخذ ویزا به موقع انجام شده است. ما ابتدا باید مجوز شورای برون مرزی را می‌گرفتیم اما متاسفانه با تعللی که گاهاً صورت می‌گیرد مشکلاتی برای صدور ویزا ایجاد می‌شود.

*به این حال ما امیدواریم این بار مشکلی ایجاد نشود. اعزام در بهمن‌ماه است و امیدوارم به موقع انجام شود.

*سال گذشته قبل از اعزام به مسابقات آسیایی حقوقی در نظر گرفته بودیم و پرداخت شد اما حالا چون تیم ملی به صورت قطعی مشخص نیست نمی‌توانیم حقوقی در نظر بگیریم.

*امیدوارم زودتر تکلیف مشخص شود تا با تامین اعتبارات بازهم بتوانیم این امر را در حق ورزشکاران اجرا کنیم.

*ورزشکاران در هر روز که در اردو بودند مبلغی دریافت می‌کردند. برخی‌ها تعداد روز‌های بیشتری در اردو بودند و برخی دیگر کمتر. همچنین براساس عناوینی که داشتند حقوقی به آنها داده می‌شد.

*مبلغ سال گذشته را دقیق نمی‌دانم؛ شاید مبلغ چشم‌گیری نبوده اما برای ایاب و ذهاب ورزشکاران خوب بود.

*پرداخت حقوق به خارجی‌ها با توجه به بالا رفتن قیمت ارز کار سختی است. ما تلاش خواهیم کرد تا از پتانسیل مربیان داخلی استفاده کنیم تا به این ترتیب با مشکلات مالی هم مقابله کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگر تیراندازی اساسنامه المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال، در حاشیه دیدار با موتا پائز گفت: امیدوارم هدف سختی که تعیین کردید را به دست آورید، یقین دارم که انگیزه و تجربه شما در کنار حمایت‌های فدراسیون برای رسیدن به هدف کمک می‌کند. تلاش کردیم که تیم در بهترین شرایط کار خود را آغاز کند و با استفاده از بهترین‌های والیبال ایران برای رسیدن به این هدف تلاش کنیم. با رهبری شما این هدف را دور از دسترس نمی بینم و هرکاری از دستمان برآید برای کمک به تیم ملی انجام می دهیم.

او ادامه داد: حضور مرادی نایب رئیس فدراسیون در کنار تیم بیانگر اهمیت کار برای فدراسیون است تا کارهای تیم در اسرع وقت تسهیل شود. امیر خوش‌خبر باسابقه ترین سرپرست تیم‌های ملی نیز برای انجام کارها کمک می‌کند تا مسیر هموارتر شود، کسی که نزدیک به دو دهه مسئولیت سرپرستی تیم‌های ملی والیبال را برعهده داشته است.

کادر فنی در مسیر اجرایی هیچ نگرانی نداشته باشند، نگاهی حرفه‌ای دارید و سابقه شما هم این موضوع را تایید می‌کند و برای ادامه همکاری لازم و ضروری است. تفاوت نظر موضوع عادی در کار است، اما نشان دادید که همانند فدراسیون فقط هدف طی کردن مسیر دشوار پیش رو است. با توجه به توانمندی‌های آقای پائز، خیلی به حضور در المپیک خوش بین هستم و امیدوارم در کنار هم جشن پیروزی بگیریم.

تیم ملی یک امانت در دستان سرمربی است و مردم ایران با هر برد این تیم شاد می‌شوند و با هر باختی ناراحت. اعتقاد دارم بهترین گزینه ممکن را برای تیم ملی انتخاب کردیم و باید این موضوع باور همه باشد که یک رهبر خوب انتخاب کردیم تا این مسیر دشوار را با هم طی کنیم.

سرمربی به هر بازیکن و یا عواملی نیاز داشت، باید در اختیار تیم ملی باشد و فدراسیون به سادگی از کنار کم کاری‌ها گذشت نخواهد کرد. همه امکانات و نیروها باید فقط در اختیار هدف کسب سهمیه المپیک باشند.

تقوی در پایان گفت: سرمربی و رهبر تیم درباره تمامی مسایل تصمیم گیرنده است و هر کسی تمرد کند فدراسیون به سادگی از این موضوع نخواهد گذشت. برای من هیچ چیزی مهمتر از خوشحالی مردم نیست و بازی خوب با غیرت برابر حریفان مردم را خوشحال می‌کند. نمی‌دانم تیم ایران چه نتیجه در پایان لیگ ملت ها به دست می‌آورد، اما دوست دارم مردم از عملکرد تیم ملی راضی باشند.

اعتقاد قلبی و شخصی من این است که هیچ چیزی بالاتر از منافع ملی نیست. واقعا امیدوارم بازیکنان از ته قلب برای تیم، کشور و مردم بازی کنند. اگر غیر از منافع مردم چیزی دیگری در ذهن آنها باشد، حتما پشیمان خواهند شد. امیدوارم به زودی در کنار هم جشن صعود به المپیک بگیریم.

دیگر خبرها

  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید