Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد درصورتیکه ادن هازارد به چلسی بگوید که تابستان آینده قصد ترک باشگاه را دارد، چلسی در ازای واگذاری او از رئال مادرید ۱۰۰ میلیون پوند تقاضا خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شد باشگاه چلسی در ازای واگذاری ادن هازارد به رئال مادرید، از تیم اسپانیایی ۱۰۰ میلیون پوند تقاضا خواهد کرد و به مبلغی کمتر از این به هیچ وجه راضی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید از مدتها پیش به جذب هازارد ۲۸ساله ابراز علاقه کرده و تلاش رئالی‌ها برای متقاعد کردن هازارد بر کسی پوشیده نیست.

روزنامه تلگراف می‌گوید چلسی می‌خواهد تکلیف آینده ادن هازارد هر چه سریعتر روشن شود و در نتیجه به هازارد اعلام کرده که تصمیم خود را هر چه سریعتر به مدیریت باشگاه ابلاغ کند. از قرارداد هازارد با چلسی ۱۸ ماه دیگر باقی مانده ولی او تا این لحظه از تمدید قراردادش خودداری کرده است.

علاوه بر ابراز تمایل واضح رئال برای جذب هازارد، این ستاره بلژیکی هم به صراحت اعلام کرده که آرزو می‌کند بتواند در رئال مادرید توپ بزند. در نتیجه چلسی خود را برای انتقال هازارد آماده کرده و در صورتیکه هازارد به مدیران چلسی اعلام کند که قصد دارد تابستان آینده این تیم را ترک کند، چلسی از رئال ۱۰۰ میلیون پوند درخواست خواهد کرد و به حتی یک سنت کمتر از این مبلغ راضی نخواهد شد.

 رئال امیدوار است روی میز مذاکره از ماتئو کوواچیچ به عنوان حربه‌ای برای راضی کردن چلسی استفاده کند. ستاره کراواتی که در حال حاضر، یک فصل را به عنوان بازیکن قرضی از رئال جدا شده است. 

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ادن هازارد چلسی رئال مادرید لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم

لوکا مودریج هافبک ملی پوش کروات رئال مادرید بی شک یکی از برترین و با کیفیت ترین بازیکنانی است که مستطیل سبز به خود دیده است. گوشه ای از حرکات تکنیکی، پاس ها و گل های لوکیتا را با لباس رئال مادرید ببینید.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم
  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • پارک رئال مادرید در دبی؛ سانتیاگو برنابئو را در امارات تجربه کنید / فیلم
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • 10 گل برتر رئال مادرید، قهرمان لالیگا در فصل 2023/24 / فیلم
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-0 کادیز (لالیگا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - کادیز ۰