Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@01:30:06 GMT

اهداف مقدس شهدا در جامعه پیاده شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۱۴۱

اهداف مقدس شهدا در جامعه پیاده شود

آیت الله عبادی با بیان اینکه اهداف مقدس شهدا در جامعه پیاده شود، گفت: به بار نشستن خون شهدا در گروی اقدامات مناسب مبلغین است که باید در قالب هنر انجام شود و تهاجمات و حملات از سوی استکبار جهانی بر پیکره حق و عدل تا آخر الزمان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (سه شنبه 25 دی) در دیدار با روحانیون مبلغ کاروان های راهیان نور اظهار داشت: کار تبلیغ در کاروان های نور یک کار مقدسی است و شما روحانیون خوشبخت هستید که چنین توفیقی پیدا کرده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار شما صرفا مسافرت یا زیارت نیست، گفت: مسئولیت مهمی بر دوش شما قرار گرفته است و بسیار اهمیت دارد زیرا اگر بخواهید پیام جبهه را به مخاطب منتقل یا مخاطب را متحول کنید به سرمایه بسیاری نیازمند هستید.

 

وجود جنگ تحمیلی علیه حق در طول تاریخ

وی با اشاره به اینکه یک سری سرمایه‌ها مربط به آگاهی از منطقه و جبهه نظامی است، ادامه داد: باید بر آمار و ارقام در هر بخشی نیز مسلط باشید تا به اقتضای حال به مخاطب منتقل شود و بالاتر از همه این موضوعات باید آگاهی‌ها همراه با تحلیل صحیح و بصیرت کافی از علل جریانات باشد.

 

آیت الله عبادی با توجه به اینکه جنگ تحمیلی تنها برای انقلاب اسلامی نبوده است، افزود: در تاریخ می بینید که همواره جنگ در مقابل پیامبران بوده است و این موضوع از مطالبی است که جنبه کیفیت دارد و زمانی در ابلاغ پیام رسالت موفق خواهید بود که جان مطلب را از جنبه حقیقت بیان کنید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ایام متعلق به حضرت زینب(س) است، گفت: زحمت بسیاری در کربلا و بعد از آن در راه شام متحمل شدند و آن لحظه ای که حضرت زینب(س) پیام کربلا را رساندند چنان عرصه بر یزید از نظر افکار عمومی تنگ شد که کنار کشید و اجازه سوگواری برای امام حسین (علیه السلام) را صادر کرد.

 

مقابله همیشگی حق و باطل تا آخرالزمان

وی با بیان اینکه بر اساس آگاهی های مکتبی همواره حق و باطل، عدل و ظلم با یکدیگر رو به رو بوده اند، افزود: بشر در این زمینه ها آزمایش می شود و این موضوعات در قرآن کریم آمده است و کربلا سمبل همه وقایع تاریخی است هنوز کربلا ادامه دارد.

 

آیت الله عبادی تاکید داشت: تهاجمات و حملات از سوی امور نفسانی، ظلم، بی عدالتی و استکبار جهانی بر پیکره حق، عدل، انسانیت و شرف تا آخر الزمان ادامه دارد بنابراین مسئولیت شما این است که آن را به شکل صحیح تبیین کنید.

 

لزوم پیاده سازی اهداف مقدس شهدا در جامعه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه آنگاه که یک چوب مشتعل می شود می تواند به دیگر جاها سرایت کند، گفت: مسئولیت بسیار مهمی دارید اما باید همه جهات کار شما در نظر گرفته شود و دوره هایی را افراد حاضر در این کار ببینند و کارتان سخت است و نیاز به تخصص و تجربه دارد و با نسلی مواجه هستید که حدود چهل سال با زمان جنگ فاصله دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه باید اهداف مقدس شهدا را پیاده کنید، افزود: به بار نشتسن خون شهدا در گرو اقدامات مناسب شما مبلغین است که باید در قالب هنر انجام شود و اگر چنین تمهیداتی نیست باید پیشنهاد بدهید و هنوز نسل های اول و کارکشته ای هستند که بتوانند کیفیت روحیه شهادت طلبی را بالا بررند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تا مجتهد نشوید نمی توانید اجتهاد پیاده کنید، خاطرنشان کرد: اگر کاروان هایی که می روند کیفیت نداشته باشند نقص ایجاد می کند و این مسئولیتی است که بر گردن همه ما قرار دارد و در جهت ابلاغ پیام شهدا و یتیمان کربلا و امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب(س) کار کنید و نقش اصلی در تحولات روحی و معنوی صورت بدهید.

 

 

 

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان حجت الاسلام روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی فرمانده کل ارتش خبرگزاری شبستان سقوط هواپیما سفر رئیس جمهور روحانی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم

ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند و برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه آنان نیاز داریم.

مجید طائف ششم اردیبهشت در دیدار با خانواده شهید محمد قیاسی در اشترینان بروجرد که به همراه امام جمعه و فرمانده سپاه بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا جزو وظایف ذاتی مدیران و مسئولان به شمار می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مادران و پدران شهدا را بدانیم، ادامه داد: عزت و اقتدار کشور عزیزمان، مرهون خون شهدای والامقام است و باید خدماتی در خور شان این عزیزان به خانواده شهدا و ایثارگران ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه عطر و بوی شهادت؛ نویدبخش آرامش و امنیت جامعه است، اضافه کرد: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند،برای ادامه راه انقلاب به نام، یاد و راه شهدا نیاز داریم.

طائف خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران را میراث گران‌بهای انقلاب دانست و افزود: آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان