Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی از دفتر محل کار خود عکسی در توییتر به اشتراک گذاشت و توضیح کوتاهی درباره آن نوشت. به نظر می‌رسد که ضرغامی تصویر فوق را به دنبال حواشی ایجاد شده برای محل جدید دفتر کار آذری جهرمی و جهت شفاف سازی وضعیت و موقعیت کاری خود منتشر کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرغامی در پست خود نوشت:

«۴ اتاق در طبقه اول این خانه قدیمی در پاستور ، محل کار من است.
همه سوراخ سنبه های آن توسط همه جور آدمی شناسائی،تصویر برداری و منتشر شده است!
برای ماموریت های مستقیم و غیر مستقیم از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب در اختیارم است.حله؟!
وجه المصالحه ی اصحاب قدرت نشویم».

گفتنی است، به دنبال انتقال دفتر کاری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی روزهای اخیر به عمارت کلاه‌فرنگی کاربران فضای مجازی واکنش‌های انتقاد آمیزی به این موضوع نشان دادند. عمارت کلاه‌فرنگی از مجموعه ساختمان‌های به جا مانده از شاهان قاجار و نخستین قصری است که به دستور فتحعلی شاه و با همراهی جوانان ایل قاجار ساخته شد و نخستین فرکانس‌های رادیو ایران از این ساختمان مخابره شده است. 

بیشتر بخوانید: 

اثاث‌کشی حاشیه‌دار وزیر ارتباطات

 #وزیر_عمارت | انتقاد کاربران از اثاث‌کشی وزیر جوان به عمارت کلاه‌فرنگی +تصاویر

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاسیون فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: در سامانه مجازی نمایشگاه با تخفیف کتاب بخرید

وزیر ارشاد گفت: برای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه‌ریزی کردیم هر ایرانی از هر نقطه‌ای در کشور با ورود به سامانه مجازی نمایشگاه، با تخفیف کتاب بخرد و به صورت رایگان درب منزلش تحویل بگیرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی با اشاره به آغاز به کار رسمی نمایشگاه کتاب، گفت:  نمایشگاه کتاب امسال برای اولین‌بار در 150 هزار متر برگزار می‌شود و بیش از 25 کشور و هزاران ناشر در آن حضور دارند.

وی افزود: برای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه‌ریزی کردیم هر ایرانی از هر نقطه‌ای در کشور با ورود به سامانه مجازی نمایشگاه، با تخفیف کتاب بخرد و به صورت رایگان درب منزلش تحویل بگیرد.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • حضور نشر «خبر امروز» در نمایشگاه مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب
  • (عکس) ماسک زدن ضرغامی سوژه شد
  • (تصاویر) باغ و عمارت زیبای فتح آباد
  • تقریباً همه ناشران بزرگ در نمایشگاه کتاب حضور دارند
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح حقوق کارگران
  • زنان می توانند گواهینامه موتورسیکلت بگیرند؟ | توضیحات وزیر کشور
  • کتابخانه شخصی مرحوم کریم مجتهدی در اتاق کارش دایر شد
  • وزیر ارشاد: در سامانه مجازی نمایشگاه با تخفیف کتاب بخرید
  • اسرائیل و حماس برای آتش بس «یک گام» جلوتر بیایند
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح