Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کارگروه عشایری و روستایی دهه فجر در چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۷ برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی، بوی محلی به مناسبت سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مناطق روستایی و عشایری استان برگزار می‌شود. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله زمانی با اشاره به نفوذ دشمنان در فضای مجازی، اظهار داشت: در کشورهای غربی همچون آمریکا و فرانسه مشکلات بسیار زیادی وجود دارد اما هیچ کس مطلع نمی‌شود و خبرها را منعکس نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا در مواردی مثل تعداد زندانی‌ها و جنایات، بدهکاری کشور، بی‌خانمان بودن مردم جزو نخستین‌ها در جهان هستند اما اجازه نمی‌دهند کشورهای دیگر با خبر شوند. همچنین رئیس دانشگاه کالیفرنیا گفته است حدود 25 درصد دانشجویان ما شب‌ها را در مترو می‌گذرانند. آیا در ایران اینطور است؟

ویژه برنامه‌های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان تشریح شدبجنورد| برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی فاطمی داشته باشدبجنورد| 40 برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

رئیس کارگروه عشایری و روستایی دهه فجر در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دشمنان ایران در تلاش هستند مشکلات ایران را برجسته نشان دهند اما همیشه نقشه‌های آنان نقش بر آب شده است.

زمانی خاطرنشان کرد: دشمنان از سال 57 تاکنون انواع ترفندها و توطئه‌ها را جهت نابودی انقلاب و براندازی نظام جمهوری اسلامی به‌کار بردند.

وی تصریح کرد: باید در عمده مباحث و اقدامات در چهل سالگی انقلاب به مردم کشور امید و انگیره تزریق شود همان طور که مقام معظم انقلاب فرمودند «من به آینده امیدوارم».

رئیس کارگروه عشایری و روستایی دهه فجر در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما قبل از انقلاب یک کشور وابسته و مصرف‌کننده بودیم اما اکنون در بسیاری موارد مثل گندم به خودکفایی رسیده‌ایم. همچنین در بحث هوا و فضا، نانو و تکنولوژی و موشکی جزو برترین کشورها هستیم.

زمانی گفت: دولت‌ها در دوره‌های مختلف، مشکلاتی داشته و دارند اما نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای بسیاری داشته است. در بحث کشاورزی و دامداری در استان پیشرفت های بسیاری وجود دارد که افتخارآمیز است.

وی بیان کرد: کمیته عشایری و روستایی استان جزو کمیته‌های 20گانه استان است که این کارگروه در سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهت معرفی کارگروه و برنامه های مدنظر برگزار شد.

زمانی افزود: حدود 27 برنامه فرهنگی، ورزشی، مذهبی، بوی محلی مد نظر است تا در مناطق روستایی و عشایری استان برگزار شود.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در این استان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان