Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس تعاونی لنج‌داران هندیجان با اشاره به مشکلات پرداخت هزینه سوخت، گفت: مشکلات سامانه تخصیص سوخت به لنج‌داران در پرداخت اینترنی، بندر سجافی را با رکود شدید مواجه کرده است. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حسن رحمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، با اشاره به مشکلات ایجادشده در اجرای آئین‌نامه کالای همراه ملوان و طرح تحویل سوخت به قیمت یارانه‌ای به لنج‌داران اظهار داشت: براساس این آئین‌نامه، 70 درصد قیمت سوخت به‌صورت یارانه‌ای و 30 درصد بر‌اساس بانکرینگ تحویل لنج‌داران می‌شود که برای بنادر شمال خلیج‌فارس قاعده مناسبی نیست و متأسفانه حق این بنادر ضایع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هزینه سوختی که ما در پیمایش دریانوردی خود پرداخت می‌کنیم چند برابر بیشتر از بنادر جنوب خلیج‌فارس بوده و این موضوع عملاً بنادر شمال خلیج‌فارس را در بحث واردات و صادرات با رکود بسیار شدیدی مواجه کرده است.

درآمد بانکرینگ چابهار در "جیبِ امارات"؛ تنها بندر اقیانوسی ایران در تکاپوی "سهم‌خواهی" از صنعت بانکرینگایران بانکرینگ ندارد/ سوآپ نفت و فرآورده‌های نفتی متوقف استهرمزگان|بندر نفتی خلیج فارس توان افزایش سهم ایران از بانکرینگ منطقه را دارد

رئیس تعاونی لنج داران هندیجان تصریح کرد: مشکلات سامانه تخصیص سوخت به لنج داران در پرداخت اینترنتی نیز بندر سجافی را با رکود شدید مواجه کرده و این در حالی است که لنج‌داران بنادر بوشهر هزینه سوخت خود را به‌صورت دستی پرداخت می‌کنند.

رحمانی با بیان اینکه طرح بانکرینگ سبب کاهش تعداد شناورهای بندر سجافی به یک‌پنجم سال‌های گذشته شده، گفت: پیشنهاد ما این است که با توجه به نقشه‌های دریانوردی و پیمایشی که در دریانوردی ساحلی داریم، قاعده 92 به 8 درصد جایگزین شود تا با لحاظ کردن آن بتوانیم به رکودی که شاهد آن هستیم پایان دهیم.

وی ادامه داد: بندر هندیجان تنها بندری است که تاکنون لایروبی نشده و ضمن لایروبی خور هندیجان پیشنهاد می‌شود عملیات علامت‌گذاری برای هدایت لنج‌ها و حفظ جان ملوانان در این خور، هرچه سریع‌تر انجام شود.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • چهار محور در استان مسدود است
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر