Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@00:22:19 GMT

نجات پنبه گلستان نیازمند تدبیر ویژه دولت است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۱۴۷

نجات پنبه گلستان نیازمند تدبیر ویژه دولت است

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام کوسه غراوی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری گلستان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزان گلستانی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و مطالبات آن ها در خرید تضمینی محصولات کشاورزی پس از چندین ماه هنوز پرداخت نشده است.

 نماینده کلاله، مینودشت، مراوه ‌تپه و گالیکش در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گلستان با مشکلات جدی در حوزه های مختلف مواجه است و حل این مشکلات و به ویژه نجات پنبه گلستان به تدبیر دولت نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر بزرگراه‌ها و آزادراه گلستان به اصلاح و راه‌های روستای و راه‌های مواصلاتی استان به توجه ویژه نیاز دارند.

کوسه غراوی اضافه کرد: راه آهن گرگان – مشهد یکی از آرزوهای دیرینه مردم گلستان است و انتظار داریم حداقل از گرگان تا کلاله در آینده نزدیک اجرایی شود.

وی تصریح کرد: حل مشکل آب شرب برخی از روستاهای استان، اجرای پروژه‌های آشوراده، بزرگراه نوکنده و آزادراه ‌هایی که هر روز در آن تصادف رخ می‌دهد از درخواست‌های ماست که امید داریم دولت به حل آن ها توجه ویژه داشته باشد.

غراوی در پایان از رئیس جمهور خواست برای بیان مشکلات استان وقت اختصاصی در اختیار مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی قرار دهد.

کد خبر 4513953

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری گرگان مجمع نمایندگان استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است