Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:45:50 GMT

۸ سارق در شهرستان های اسدآباد و فامنین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۶۱۱

۸ سارق در شهرستان های اسدآباد و فامنین دستگیر شدند

سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری ۴ سارق و کشف ۷ فقره انواع سرقت در شهرستان شهرستان اسدآباد خبر داد.

وی گفت: طرح مبارزه با سرقت در راستای تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرای راهکارهای قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان در شهرستان اسدآباد اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در نتیجه اجرای این طرح، ۴ سارق طیور و منزل و ۲۱ نفر جلبی دستگیر و ۷ فقره انواع سرقت کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند، از دستگیری ۴ سارق دیگر در نتیجه طرح مبارزه با سرقت در شهرستان فامنین خبر داد.

وی گفت: طرح برخورد با سارقان در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان در شهرستان فامنین اجرا شد.

وی افزود: در این طرح با رصد اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، ۳ سارق ادوات کشاورزی و یک سارق اماکن خصوصی دستگیر شدند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: در این ماموریت، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و اموال مربوط به اماکن خصوصی و مزارع کشاورزی کشف و  ۳ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودروی متخلف نیز توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، عنوان کرد: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد.

کد خبر 4513901

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگيري سارق فرماندهی انتظامی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان این که متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت متهم: جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900186

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان