Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 30 دی ماه از طریق سایت Fajr.cinematicket.org آغاز و تا ساعت 22 روز دوشنبه اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت. آفتاب‌‌نیوز : عزت‌الله علیزاده با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به خرید بلیت فیلم‌های جشنواره در سانس‌ها و سینماهای مورد علاقه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر،  معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: همچنین نمایندگان سازمان ها و نهادها متقاضی می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4 بهمن ماه با ارائه نامه کتبی از نهادها و سازمان‌های متبوع به صورت حضوری، به محل پیش فروش واقع در پردیس سینمای ملت مراجعه کرده و بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.
مدیر اجرایی جشنواره یادآور شد:‌ هر فرد با کدملی خود می‌تواند 2 انتخاب و در مجموع حداکثر 4 سری بلیت تهیه کند.
علیزاده با بیان اینکه فیلم‌ها به سه گروه سینمای ایران 1، سینمای ایران2 و سینمای ایران 3 تقسیم شده‌اند (لیست گروه بندی) تاکید کرد: در هر کدام از تقسیمات فوق الذکر، آثار مستند، کوتاه و پویانمایی نیز وجود دارد. به منظور احترام به مخاطبان، چنانچه هر کدام از آثار سینمایی در موعد مقرر آماده نشود، آثار رزرو، جایگزین خواهد شد.
او در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند به دو طریق حضوری و ارسال با پیک (در محدوده تهران بزرگ) بلیت‌های خود را دریافت کنند.
علیزاده درباره تحویل بلیت‌ها نیز گفت: افرادی که از طریق سایت، بلیت خریداری کرده‌اند می‌توانند در روزهای جمعه و شنبه (5 و 6 بهمن ماه) با حضور در پردیس سینمایی ملت، بلیت‌­های خود را دریافت کنند.
سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ 10 تا 22 بهمن ماه 1397 به دبیری ابراهیم داروغه‌­زاده برگزار خواهد شد.منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جشنواره جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد

به گزارش "ورزش سه"، هواداران نساجی دقایقی بعد از اعلام لینک خرید بلیت دیدار مقابل پرسپولیس، سکوهای هیجان‌انگیز این استادیوم را به تسخیر خود در آوردند و بلیت در این بخش نایاب شد.

در حال حاضر بلیت بخش پشت دروازه استادیوم به‌طور کامل به فروش رفته است و هواداران این تیم در انتظار اعلام باز شدن سایت برای فروش بلیت بخش سکوهای فلزی هستند.

این در حالیست که بلیت بخش هواداری نیز که در این بازی به هواداران پرسپولیس اختصاص دارد نیز به فروش رفته است. نکته جالب توجه اینکه برخی هواداران و فوتبالدوستان به دنبال خرید بلیت بخش رقیب هستند که در اطلاع‌رسانی‌هایی که صورت گرفته، اعلام شده هواداران دو تیم با توجه به اینکه از دو ورودی متفاوت جواز حضور در استادیوم را به دست می‌آورند، در صورت خرید بلیت تیم حریف، قادر به حضور در سکوهای طرفداری تیم خود نخواهند بود.

دیگر خبرها

  • معرفی شورای سیاستگذاری هفتمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • پیش فروش بلیت قطار فوق العاده به مشهد آغاز شد
  • آغاز فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق العاده مشهد مقدس در ایام دهه کرامت
  • آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت قطارهای فوق العاده مشهد
  • پیش فروش بلیت قطار فوق‌العاده به مشهد آغاز شد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از امروز
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد+ جزییات
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد