Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو-  نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به پرتاب ماهواره‌بر کشورمان بار دیگر در تلاش برای ارائه چهره‌ای جنگ طلب از ایران مدعی شد که "هدف تهران از این کار پوشش نیت اصلی‌ یعنی برای توسعه موشک‌های بالستیک است."

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در مراسم آغاز به کار آویو کوخاوی رئیس جدید ستاد مشترک ارتش این رژیم به تکرار ادعاهای بی‌اساس و نخ‌نمای خود درباره حضور نظامی ایران در سوریه پرداخت و از تهران خواست تا از سوریه خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، نتانیاهو که تاکنون تمام تلاش‌هایش برای متوقف کردن جبهه مقاومت در لبنان، فلسطین و سوریه ناموفق بوده، گفت: من به شما می‌گویم که هرچه سریع‌تر از آنجا (سوریه) خارج شوید. ما دست از حمله برنمی‌داریم.

وی در ادامه به تاکید ایران بر اینکه حضورش در سوریه نظامی نبوده و تنها به صورت مستشاری در این کشور است، واکنش نشان داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش‌هایش برای متهم کردن ایران مدعی شد: آنها همیشه دروغ می‌گویند. درباره این موضوع که پرتاب ماهواره‌برشان به فضا موفقیت‌آمیز نبوده است هم دروغ می‌گویند. این اولین گام برای ساخت موشک‌های بالستیک است. آن‌ها با پرتاب ماهواره‌بر، می‌خواهند موشک دوربرد آزمایش کنند.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای واهی خود فعالیت‌های ایران در زمینه پرتاب ماهواره را "تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر نیت اصلی، یعنی توسعه موشک‌های بالستیک" خواند.

ادعای نتانیاهو در حالی مطرح می‌شود که صبح امروز محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توییتی از ناموفق بودن ارسال ماهواره پیام خبر داد.

وزیر ارتباطات در توئیت دیگری در این خصوص نوشته است: دوست داشتم با خبر خوب همه را شاد کنم اما گاهی زندگی آن‌طور که انتظار داریم پیش نمی‌رود. ولی نباید کوتاه بیاییم و متوقف شویم. دقیقا در همین شرایط است که ما ایرانیان با بقیه ملت‌ها در روحیه و شجاعت متفاوتیم. این بار هم با تلاش بیشتر به دنیا ثابت می‌کنیم که " دوستی" موفق می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نتانیاهو ماهواره فضا اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ پرتاب موشک‌ به سمت شهرک‌های سدروت و نیرام توسط سرایاالقدس

گردان‌های قدس تصاویری از گلوله باران شهرک‌های صهیونیست نشین "سدیروت" "نیر عام" و "غلاف غزه" را منتشر کرد.

دریافت 37 MB

دیگر خبرها

  • ۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • ناسا ۲ ماموریت رصد زمین را پس از ۱۸ سال متوقف کرد
  • فیلم/ پرتاب موشک‌ به سمت شهرک‌های سدروت و نیرام توسط سرایاالقدس
  • بادبان خورشیدی ناسا به مدار زمین رفت
  • کره جنوبی نانوماهواره پرتاب کرد
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است