Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:23:36 GMT

کی روش: برای دیدار با عراق کاملا آماده هستیم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۷۸۷

کی روش: برای دیدار با عراق کاملا آماده هستیم

دوبی- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ایران و عراق به مرحله حذفی جام ملت ها صعود کرده اند و دلیلی برای حساسیت دیدار فردا وجود ندارد، گفت: ما برای دیدار فردا برابر عراق کاملا آماده هستیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، کارلوس کی روش بعدازظهر امروز (سه شنبه) و در نشست خبری پیش از دیدار با عراق با بیان این مطلب اظهار داشت: خدا را شکر آماده سازی خوبی پس از 2 بازی گدشته داشته ایم و برای بازی فردا کاملا آماده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره حساسیت بازی فردا مقابل عراق، تصریح کرد: اگر یک بازی در جهان باشد که هر 2 تیم در نهایت آرامش بخواهند از آن لذت ببرند بازی فردا است، زیرا هر 2 تیم به مرحله بعدی صعود کردند و دلیلی نمی بینم این بازی را حساس بدانیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران و عراق دیدارهای قبلی خود مقابل یمن و ویتنام را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و برای دیدار فردا آماده هستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه یکی از مربیان باشگاه های بزرگ ایران همچنان از شما انتقاد می کند، گفت: ‌از همه این افراد و منتقدان خود تشکر می کنم زیرا آنها به رایگان سبب پیشرفت و شهرت من می شوند و من از آنها تشکر می کنم.
تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم این رقابت ها با تیم های عراق، یمن و ویتنام همگروه است و در 2 دیدار نخست خود موفق به شکست یمن و ویتنام شده است. تیم ملی قرار است در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت ها از ساعت 19 و 30 دقیقه روز چهارشنبه برابر عراق به میدان برود.
ادامه دارد.......
ورزشی **9029**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تيم ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از دیدار با پیکان اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان پیکان بازی درگیرانه ای در زمین داشتند و هر دو تیم در بخش دفاعی سازمان دهی خوبی داشتند و در مجموع دیدار دشواری برای ما بود.

او ادامه داد: هم ما و هم پیکان کمترین فضا را به یکدیگر می‌دادیم. ما می‌دانستیم که باید صبور باشیم و از حداقل موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. کمترین موقعیت را به پیکان دادیم و توانستیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم.

حسینی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در تیم آلومینیوم گفت: فوتبال مکانی است برای استفاده از بازیکنان آماده و با کیفیت و من برای استفاده از جوانان بهترین تصمیم را می‌گیرم. هر بازیکنی که توانمند و با استعداد باشد در ترکیب قرار خواهد گرفت و به سن و سال آن توجه نمی‌کنیم. ما در آلومینیوم همیشه سعی کرده‌ایم تا شایسته سالاری داشته باشیم.

کد خبر 6098613 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • «بارزانی» با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • بارزانی به دیدار رئیسی رفت + تصاویر
  • ۲۳ سند آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران