Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا- رئیس شورای تحول علوم انسانی، گفت: از دولت انتظار می رود مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرایی شود چراکه بهترین پاداش برای دبیر شورا است.

حدادعادل: اجرایی شدن مصوبات بهترین پاداش دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی است
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، غلامعلی حدادعادل عصر امروز سه شنبه در مراسم معارفه دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که در حوزه هنری در حال برگزاری است، گفت: در تمام مراکزی که کار می کنم به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارتباط دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسنامه های فرهنگستان را شورا تصویب کرده و یکی از موسسات زیر نظر این شورا هستیم.
وی افزود: فعالیت در بنیاد سعدی یکی از همان شغل های متعدد من هست که در اینترنتت می خوانید و من به گناهان خودم اعتراف می کنم. وقتی این فکر مطرح شد که باید بنیادی برای آموزش زبان فارسی در دنیا راه اندازی شود، شورای عالی انقلاب فرهنگی مساعدت کرد و از راه پر پیچ و خم مجلس هم گذر نکردیم.
وی گفت:شورای تحول علوم انسانی هم با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی راه اندازی شده است و حدود 9 سال است که این شورا فعالیت می کند. در دانشگاه تهران هم که معلم هستم و با عاملی در یک دانشگاه هستیم.
حدادعادل با آرزوی توفیق برای دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی، تاکید کرد: برای حجت الاسلام عاملی هم آرزوی توفیق می کنم و امیدوارم دولت نسبت به بودجه موسسات فرهنگی نظر لطف بیشتری داشته باشد.
حدادتاکید کرد: یکی از این مساعدت ها مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی و دستگاه های زیر نظر این شورا است. به خصوص که دبیر جدید این شورا کار خود را آغاز می کند و انتظار است که دست و بالش برای انجام کارها بسته نباشد.
وی اظهار کرد: تا زمانی که انسان مسئولیت اجرایی نداشته باشد فکر می کند اگر این مسئولیت را گرفت چه کارهایی انجام می دهد اما وقتی مسئول می شود به جای فکر کردن ، به این می اندیشد که کارهای امروز را چطور انجام دهد.
وی افزود: اگر به دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی مساعدت نشود مدام باید فکر کند که چه جوابی به این و آن بدهد.
**9492**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي شوراي تحول علوم انساني غلامعلي حداد عادل معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسات 472 و 473 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اعضای این شورا که در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، به تصویب رسید.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی در این باره گفت: با توجه به نبود ساختار فرابخشی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت ها و امور مربوط به دوره نوجوانی؛ شورای عالی انقلاب فرهنگی در آبان سال گذشته مصوب کرد که امور مربوط به دوره نوجوانی به وظایف شورای عالی جوانان الحاق و اضافه و در این راستا اساسنامه شورای عالی جوانان تکمیل شود.

غلامرضا بصیرنیا افزود: اساسنامه اصلاحی شورای عالی نوجوانان و جوانان در جلسه 472 شورای معین طرح و بررسی شد و در بخش اهداف، وظایف و ترکیب این شورا؛ برنامه‎ ریزی، هماهنگی و تقسیم کار دستگاهی فعالیت برای دوره نوجوانی نیز لحاظ شد.

همچنین با توجه به ضرورت چابک سازی ساختار و به منظور تسهیل در فرایند تصمیم گیری و پیشبرد امور مهم در دوره نوجوانی و جوانی؛ ترکیب شورای عالی نوجوانان و جوانان با رویکرد کارآمدسازی و اثربخشی به سمت تعدیل و تغییر سوق داده شد و مقرر شد در ترکیب آن با توجه به ضرورت حاکمیت یک نگاه جامع و تخصصی نسبت به امور و مسائل مهم نوجوانان و جوانان؛ از حضور و مشارکت متخصصان حوزه های مختلف و دستگاهها ذی ربط حسب مورد نیز استفاده شود.

دبیر شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین گفت: در جلسه 473 این شورا؛ به استقبال چشمگیر از آیین مذهبی اعتکاف و افزایش تعداد معتکفین به ویژه نوجوانان و جوانان در مقایسه با سنوات قبل اشاره شد و در ادامه اساسنامه ستاد مرکزی اعتکاف طرح و بررسی شد و به زودی به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد که امید است با تشکیل این ستاد؛ شرایط و بستر مناسب برای رشد و گسترش فرهنگ و آئین متعالی اعتکاف در سطح ملی و بین‌المللی فراهم آید.

دیگر خبرها

  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است