Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - رییس هیات اسکواش استان یزد گفت: تیم های «یزد اسکواش» و «فولاد آلیاژی» در لیگ برتر فصل 1397 با تیم های آنکولوژی گیلان، کیش اسکواش، پالایش نفت آبادان و اراک اسکواش پیکار می کنند.

علی نگهی عصر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها از 27 دی‌ماه امسال به مدت 2 روز در سالن اسکواش مجموعه حیدرنیا تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این رقابت‌ها در هفته‌های مختلف به‌صورت دوره‌ای زیر نظر فدراسیون پیگیری می‌شود که زمان و مکان برگزاری هفته دوم متعاقباً اعلام می‌شود.
رییس هیات اسکواش یزد در ادامه به سایر فعالیت‌ها اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای سال 1397 تاکنون 10 بازیکن اسکواش استان در 2 بخش آقایان و بانوان در رده‌های مختلف سنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
از استان یزد 2 تیم اسکواش مردان و یک تیم بانوان در لیگ برتر کشور رقابت می کنند و هم‌اکنون 100 نفر در این رشته فعالیت دارند.
استان یزد با یک‌میلیون و 138هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.
7536/ 2047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسكواش ليگ برتر استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور

 تیم صنایع گچ نگین قم که با ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی برای نخستین بار حضور در لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور در اسلحه اپه را تجربه کرد، در پایان این رقابت‌ها در جایگاه هشتم جدول یازده تیمی قرار گرفت.

نماینده قم با ترکیب حمیدرضا قربانی، محمد مظلومی فر، محمدمهدی رمضانی، سهیل مراد گنجه، مبین کریمی و حمیدرضا ویسی در این رقابت‌ها حضور داشت.

دور برگشت لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور در اسلحه اپه به میزبانی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رقابت اسکواش بازان درمسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • بانوان یزدی حائز مقام سومی مسابقات پتانک کارگران کشور شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین