Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:26:45 GMT

ایران برابر عراق با کدام سیستم بازی می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۷۹۲۹

ایران برابر عراق با کدام سیستم بازی می کند؟

تیم فوتبال ایران در 2 بازی برابر یمن و ویتنام با دو سیستم مختلف بازی کرده است و باید دید در بازی با عراق آیا کی روش از سیستم جدید خود رونمایی می کند یا نه.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی در بازی با یمن که تیم ملی نیاز به پیروزی پرگل داشت با شکلی تهاجمی تر نسبت به بازی با ویتنام به میدان رفت، آنطور که از متوسط حضور در منطقه بازیکنان تیم ملی در این بازی پیدا است این تیم با آرایشی نزدیک به 2-4-4 لوزی به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سیستم امید ابراهیمی به عنوان راس عقب بازمی کرد، مهدی ترابی بیشتر زمان بازی پست دو مهاجم حضور داشت و وحید امیری و اشکان دژاگه دو وینگر چپ و راست بودند که در موقعیت سازی به آزمون و طارمی کمک کردند.

 


اما در بازی دوم برابر ویتنام تیم ملی با سیستمی شبیه به 2-3-1-4 بازی کرد، در این سیستم همچنان امید ابراهیمی در راس عقب بازی می کرد و سامان قدوس، اشکان دژاگه و وحید امیری سه بازیکنی بودند که در مرکز زمین تلاش کردند مهدی طارمی و سردار آزمون را صاحب موقعیت گلزنی کنند.

 


کی روش احتمالا در بازی با عراق محتاط تر از دو بازی اول تیمش را به میدان می فرست چون این تیم با یک تساوی هم به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود می کند و البته نمی خواهد اسیر ضدحمله های سریع حریف بشود.

 

تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رافائل نادال پس از مدت ها دوری از میادین، هفته گذشته در رقابت‌های بارسلون به میدان رفت اما پس از یک پیروزی مقابل فلاویو کوبولی، در دومین دیدار خود برابر الکس دمینار استرالیایی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

نادال اینبار قرار است فردا(چهارشنبه) در جدول مقدماتی رقابت‌های مسترز مادرید در نخستین مصاف خود برابر داروین بلانچ ۱۶ ساله از آمریکا به میدان برود.

بلانچ که در رده ۱۰۲۸ رنکینگ قرار دارد به مصاف رویایی خود با نادال واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود خطاب به دوستانش نوشت: " بچه‌ها من با نادال بازی دارم. باورکردنی نیست."

نادال ۳۷ ساله پیش از آنکه بلانچ متولد شود موفق به فتح ۳ گرنداسلم تنیس شده بود!

این تنیسور آمریکایی با سهمیه وایلد کارت در این رقابت‌ها حاضر شده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • تفاوت پلی کربنات با پلکسی چیست؟‌ کدام‌یک ارزش خرید بیشتری دارد؟
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال