Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهرن – ایرنا – نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع عالی سلامت، تنها مرکز دانشگاهی دولتی شهرستان ورامین است که برای ارتقاء کارکردهای خود به بودجه مستقیم سازمان برنامه و بودجه نیاز دارد.

به گزارش ایرنا، سیدحسین نقوی حسینی روز سه شنبه در جلسه مشترک بررسی مشکلات مجتمع عالی سلامت ورامین گفت: این مرکز تنها دانشگاه دولتی شهرستان ورامین است که لازم است تا با تعامل و همکاری مسئولین شهرستانی، استانی و دانشگاه شهید بهشتی حفظ شده و ارتقاء علمی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجتمع عالی سلامت ورامین به بودجه مستقیم از سوی سازمان برنامه و بودجه نیاز دارد که درخواست این موضوع به ریاست سازمان ارسال شده که موافقت اولیه نیز با آن صورت گرفته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ارتقاء علمی شهرستان ورامین در گرو استقرار مراکز علمی ، به ویژه دانشگاه های دولتی است که بتواند علاوه بر تأمین نیروی متخصص، نیاز شهرستان را به تخصص های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و درمان تأمین کند.
*خروجی مجتمع سلامت ارتقاء سطح بهداشت ورامین باشد
فرماندار ورامین نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم حفظ مجتمع عالی سلامت گفت: خروجی مجتمع عالی سلامت باید به ارتقاء سطح بهداشت و درمان شهرستان منجر شود.
حسین کاغذلو افزود: تقسیمات کشوری ، دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی را از ورامین جدا کرد و تنها مرکز دانشگاهی باقی مانده برای شهرستان، مجتمع عالی سلامت است که باید با همراهی و همکاری تمامی مسئولان حفظ شده و کارکردهای آن ارتقاء یابد.
وی اظهار داشت : مهمترین اصل در ارتقاء سطح کیفی مجتمع عالی سلامت ، ثبات و پایداری وضعیت مجتمع و افزایش تعداد رشته های دانشگاهی با اولویت قرار دادن نیاز منطقه و جذب دانشجوی بومی است.
وی یکی از نیازهای این مرکز دانشگاهی را خوابگاه دانشجویان اعلام کرد و افزود: فرمانداری شهرستان ورامین آماده است تا با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود در شهرستان، خوابگاه مورد نیاز دانشجویان را به صورت موقت تأمین کند تا با اختصاص زمین مورد نیاز، ساختمان خوابگاه در کمترین زمان احداث شود.
وی با اشاره به این که وجود چنین مجتمعی باید به افزایش سطح سلامت منطقه ورامین کمک کند اظهار داشت: مردم شهرستان ورامین باید تأثیر مجتمع عالی سلامت در افزایش خدمات درمانی و بهداشتی را لمس کنند، همانطور که واحدهای دانشگاهی مستقر در شهرستان به افزایش سطح علمی منطقه کمک می کند، استقرار این مجتمع نیز باید به توسعه خدمات درمانی منجر شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه شهيد بهشتي مجتمع سلامت ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • تصویب اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومانی فوق‌العاده کارکنان سلامت
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان