Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین، منوچهر حبیبی سرپرست امور سیاسی استانداری و جمعی از مدیران استان برگزار شد.

عمرانی ضمن اشاره به تاریخ استان قزوین بیان کرد:قزوین دارای پیشینه تاریخی بزرگی است و علمای بزرگی در این استان زیسته اند و در طول این چهل سال نیز از بی حاشیه ترین استانهای کشور بوده است که دلیلش وجود مردم خوب و مسوولان پرتلاش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:یکی دیگر از ویژگی های استان وجود شهید بابایی به عنوان یکی از افتخارات استان و افتخارات کشور است.

معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار کرد:خداوند انسان را برای تعالی افریده و بهترین بستر برای ما فراهم شده و ما استجابت دعای پدرانمان در طول هزاران سال هستیم که دوست داشتند هم نشین ایمه باشند و امروز ازادی در دین از ویژگی های انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد:اگر جمهوری اسلامی نتیجه اش این است که بلند فریاد بزنیم یا حسین، این بزرگترین دستاورد است. مسلما دستاوردهای زیادی از انقلاب نصیب ما شده هر چند امروز مشکلات اقتصادی زیاد است اما زندگی قبل انقلاب قابل مقایسه با بعد انقلاب نیست.

وی افزود:در بحث مواد دو رویکرد اساسی که بخش اعظم ان منبعث از سخن رهبر است وجود دارد که مبتنی بر اصول و قواید است، بحث آسیب اجتماعی است.

عمرانی تصریح کرد:یکی از این ظرفیتهای موجود، ظرفیت مردمی است که در این حوزه بسیار کم کار شده است و هنوز فرهنگ و نگاه مناسبی نسبت به معتاد در خانواده و جامعه وجود ندارد.

وی اضافه کرد:مردم باید در صحنه باشند. یکی از مشکلات ما با معتادین متجاهر، عدم حمایت از آنها بعد از پاک شدن و مشکلات در بخش تامین شغل و مسکن است.

معاون قضایی دادستان کل کشور خاطرنشان کرد:از بحثهای دیگر مقام معظم رهبری، مورد هدف قرار گرفتن بنیانهای مالی قاچاقچیان است. از مهمترین روشهای مقابله با اینها و پادزهر این کار بنیانهای مالی قاچیان است که وجود این بنیانها موجب ایجاد مشکلانت در تمام حوزه های اقتصادی و اجتماعی می شود و یکی از تبعات این امر وجود فاصله طبقاتی است.

عمرانی بیان کرد:حدود سی درصد ماشینهای اخرین سیستم در خیابانها حاصل فروش شیشه است که ما مسوولین به موقع نتوانستیم اقدام مناسبی انجام دهیم. اگر در جامعه امروز ما یک قانون جامع وجود داشت حتی یک مورد از این پرونده های مفاسد اقتصادی نداشتیم. پول داشتن جرم نیست بلکه منشا مجرمانه جرم است.

وی گفت:شما مسوولان استان، درب اتاقهایتان را نبندید و اجازه دهید مردم با شما در ارتباط باشند تا اعتماد سست شده آنها را با خدمت صادقانه به آنها بازگردانیم. باید خدمت به مردم برای خدا باشد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: عمرانی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبه قمر زمین از ماه کنده شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، یک شی نزدیک زمین به نام Kamo oalewa با قطر ۴۰تا ۱۰۰متر است که در نتیجه برخورد سیارکی با ماه حدود یک تا ۱۰ میلیون سال قبل به وجود آمده است. طی این برخورد دهانه ای با عرض ۲۲ کیلومتر به نام جیوردانو برونو روی ماه به وجود آمده است.

Kamo oalewa یا ۴۶۹۲۱۹ Kamoʻoalewa در سال ۲۰۱۶ میلادی به وسیله تلسکوپ تحقیق سیارکی Pan-STARRS۱ کشف شد که در هاوایی قرار دارد. این بخشی از دفاع سیاره ای ناسا برای کشف صخره های فضایی با احتمال برخورد با زمین بود.

بعدا مشخص شد Kamo oalewa همگام با زمین دور خورشید مدار می زند اما سرعت آن برای یک سیارک بسیار سریع است. این ویژگی های سردرگم کننده سبب شد محققان درباره منشا شبه قمر تحقیقاتی انجام دهند. تحقیقی در سال ۲۰۲۱ نشان داد ترکیبات این جسم آسمانی مشابه صخره هایی است که از ماه به دست آمده است و همین امر نشان می داد منشا آن همین سیاره بوده است.

پاتریک میشل محقق ارشد مرکز CNRS ، آژانس دولتی تحقیقاتی فرانسه در این باره می گوید: یافته های ما نشان می دهد منشا این صخره از ماه است و به کمربند سیارکی تعلق دارد، ما مانند کارآگاهان از تمام اطلاعات موجود درباره آن و همچنین سطح ماه استفاده کردیم تا سناریویی برای منشا این شی بسازیم و نقطه آغاز تحقیقات ما برخوردی بود که دهانه جیوردانو برونور را به وجود آورد.

محققان با استفاده از مدل های رایانشی جهت تقلید نوع برخوردی که صخره فضایی مشابه این شبه قمر را به وجود آمده، Kamo oalewa را به دهانه جیوردانو برونو مرتبط کردند. میشل در این باره می گوید: نتایج تحقیق ما نشان دادKamo oalewa احتمال بخشی از سطح ماه باشد که ارتباط مستقیم با دهانه مورد نظرمان دارد.

او در ادامه توضیح داد: مدار Kamo oalewa با ثبات نیست و همین امر سبب شد محققان آن را به دهانه ای که چندان قدیمی نیست و احتمالا بین یک تا ۱۰ میلیون سال قبل به وحود آمده است.

کد خبر 6087259 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم‌گیران اقتصادی قرار گرفت
  • گزارش جامع رابطه مالی نفت و دولت در اختیار تصمیم گیران اقتصادی کشور قرار گرفت
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • اشتراک ظرفیت‌های فناوری ایران و پاکستان موجب پیشرفت دو کشور می‌شود
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب