Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ‌با تأکید بر اینکه رشت در تمام کشور به شهر بی‌کلانتر مشهور شده است گفت: اعضای شورای شهر رشت برای حل مشکلات این شهر جدیت کافی ندارند. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با فرمانده، مدیران ستادی و روسای کلانتری‌های شهرستان رشت اظهار داشت: مشکلات و نابه‌سامانی‌های رشت که در کشور به شهر بی‌کلانتر معروف شده به‌دلیل عدم جدیت اعضای شورای آن معطل مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با انتقاد از احداث پیاده راه فرهنگی رشت بر لزوم برچیدن آن تأکید کرد و ابراز داشت:‌ قفل شدن ترافیک در سطح شهر،‌ تجمع هنجارشکنان،‌ بروز مشکلات برای کاسبان بازار و مواردی نظیر این از جمله نواقص و اشکالات جدی پیاده راه فرهنگی شهر رشت است.

آیت‌الله فلاحتی بر لزوم تذکر لسانی پلیس به ناهنجاری‌هاییرکه در داخل خودروها رخ می‌دهد تأکید کرد و بیان داشت: برخی از افراد گمان می‌کنند فضای داخل خودروهای فضایی شخصی و خصوصی است به همین علت در آن به برخی کارها و اعمال نابه‌هنجار اجتماعی دست می‌زنند.

شهرستان رشت از برخی خدمات عمومی بی‌بهره‌ استنماینده ولی‌فقیه در استان گیلان: وضعیت معابر و کوچه‌های شهر رشت مطلوب نیستساماندهی رودخانه‌های آلوده رشت متولی واحد ندارد

وی اقدام برخی از افراد و سیاسی‌ کاری‌های آنان برای سد شدن در مقابل پلیس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نظارت مستمر پلیس سبب کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه می‌شود اما با این حال برخی می‌خواهند به هر روش و مسیری که شده جلوی ادای وظیفه نیروهای پلیس را سد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر لزوم حضور فیزیکی فعال پلیس در متن جامعه تأکید کرد و اظهار داشت:‌ حل بسیاری از مشکلات و نابه‌هنجاری‌های اجتماع و ارائه آموزش‌های مرتبط در زمینه ارتقاء مسائل امنیتی و حفاظتی از جمله کارکردهای بسیار مثبت و ارزشمند حضور نیروهای پلیس در صحنه است.

آیت‌الله فلاحتی حیوان آزاری،‌ برگزاری نزاع و جنگ بین گاوها برای تفریح و خوشگذرانی و سوءاستفاده برخی هنجارشکنان از فضای باز جامعه را مورد انتقاد قرار داد و عنوان کرد: اگر پلیس و نیروی انتظامی برای برخورد با این مصادیق بارز ناهنجاری اقدام نکند جامعه دچار چالش‌های اساسی می‌‌شود.

وی آلودگی‌های زیست محیطی به وجود آمده و انباشت حجم وسیعی از زباله‌ها و پسماند در حاشیه رودخانه‌ها،‌ شهرها، جنگل، رودخانه‌ها و تالاب‌های استان گیلان را مسئله‌ای خطرناک خواند و گفت: تنها انتظار و خواسته مردم از مسئولان این است که برای حل این چالش‌ها به‌صورت عملی وارد میدان شوند.

امام جمعه رشت کمک به مظلوم و ستاندن حق وی از فرد ظالم توسط پلیس را مورد تأکید قرار داد و ابراز داشت: با توجه به نقش بسیار ویژه و حساس پلیس در گیلان انتظار داریم مسئولان استان نیز با پرهیز از ایجاد هرگونه التهاب‌ آفرینی با صبر و حوصله به خواسته‌های به‌حق مردم پاسخ دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه مردم کشورمان به نیروهای پلیس اعتماد راسخی دارند خاطرنشان کرد:‌ تمامی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی استان گیلان باید با پلیس در جهت شناسایی و سپس رفع آسیب‌های اجتماعی کمک کنند زیرا در غیر این صورت چالش‌های موجود برطرف نمی‌شوند.

امام جمعه رشت به آمار بسیار پایین وقوع ناهنجاری‌های اجتماعی در استان گیلان اشاره کرد و بیان داشت:‌ مردم گیلان مردمانی بسیار بافرهنگ و نجیب بوده و در خیلی از حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی پیشتاز هستند بنابراین حتی سهم کم ناهنجاری‌های اجتماعی نیز برازنده آنان نیست.

فرمانده انتظامی رشت از کاهش وقوع قتل در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: در ده ماهه امسال و با تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه عوامل و نیروهای پلیس حدود 24 درصد کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان رشت نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

علی رمضانی لزوم ناامن کردن تمامی نقاط شهرستان رشت را برای فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: حضور قاطعانه و مستمر پلیس در صحنه و مبارزه با عوامل ایجاد فساد از مطالبات و خواسته‌های جدی و به حق مردم از نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های نیروی انتظامی به نحو مطلوبی در کاهش و پیشگیری از وقوع جرایم مختلف در جامعه مؤثر واقع می‌شود عنوان کرد: کنترل جرایم خشن از جمله مواردی است که پلیس در مواجهه و کنترل مؤثر آن به موفقیت‌های بسیار قابل‌توجهی دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۹۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: رسانه‌ها باید فضای تبلیغاتی خود را در این بخش به کار گیرند و ارزش کار را بیان کنند دین اسلام به کارگر اهمیت می‌دهد و مصرف گرایی را نهی می‌کند.

 وی ادامه داد: همگان باید به تولید و اشتغال ترغیب کنند چراکه با نگاهی گذرا می‌توان دریافت که رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) اهل کار بودند.
خطیب جمعه کرج گفت: بخشی از امنیت شغلی کارگران که رهبر معظم انقلاب فرمودند برعهده دستگاه‌های اجرایی است و بخشی هم مردم دخیل هستند که باید مردم گفتمان سازی برای خرید کالای ایرانی به عنوان حاصل کار کارگرایرانی داشته باشند.
وی تاکید کرد: خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه گفتمان غالب باشد.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت معلم گفت: ویژگی‌های معلم تراز انقلاب اسلامی را باید در شهید مطهری که خصوصیات ویژه‌ای داشت جستجو کرد.
وی افزود: مهمترین راهبرد انقلاب تربیت نسل عالم با فرهنگ و آموزه‌های اهل بیت (ع) است؛ فعالان جبهه انقلاب باید مراقب باشند که نظام آموزشی گرفتار اسناد ۲۰۳۰ یا سکولار نشود؛ معلمی جلوه‌ای از هنر الهی است و روز معلم روز تکریم عشق و ایثار است که قامت این قشر در تربیت نسل آینده خم شده است.
وی گفت: معلمی در ایران اسلامی باید همراه با دمیدن روح امید، بصیرت و دشمن شناسی، استکبارستیزی و زیر ظلم نرفتن باشد؛ معلمان باید به نسل آینده غافل نبودن از امور دیگران را آموزش دهند و روحیه تفکر، تعهد و دغدغه مندی را در نسل‌های مختلف تقویت سازند.
نماینده ولی فقیه دراستان گفت: جبهه مقاومت امروز با هوشمندی و دقت هرچه بیشتر راه نفس کشیدن را بر اسراییل بسته و نفس هایش را به شماره انداخته است.
امام جمعه کرج گفت:  عده‌ای قلم به مزد که اعتقاد به هیچ مرامی ندارند وعده صادق را کتمان می‌کنند یا در تلاش هستند امید به آینده را ازبین ببرند ولی آنچه باید گفت این است که موضوع اصلی اثبات قدرت ایران و نیروی‌های مسلح است نه تعداد موشک‌های به هدف اصابت کرده که اگر این نکته برای مردم جا بیفتد بقیه مسائل حاشیه‌ای ارزشی ندارد.
وی افزود: وقتی در انگلیس و سایر کشور‌ها تظاهرات چندین هزار نفری برعلیه صهیونیست می‌بینیم یعنی غزه پیروز است و به رغم بسیج تمام رسانه‌ها علیه فلسطین و پس از این همه جنایات غزه همچنان پیروز است، چون اسلام پیروز است.
نماینده ولی فقیه در ادامه به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس اشاره کرد و افزود: این دور نیز باید جدی گرفته شود چراکه یک رای هم در انتخابات تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات