Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: نخستین بازارچه مسقف در نهاوند با هدف دسترسی آسان مردم و تامین کالاهای اساسی آن‌ها راه‌اندازی می‌شود. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نهاوند بیژن ترابیان شامگاه سه‌شنبه در محل راه‌اندازی بازارچه جدید نهاوند، اظهار داشت: نخستین بازارچه مسقف در نهاوند در 90 غرفه تا پایان دی ماه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این بازارچه در مساحت هزار مترمربع به شکل مسقف و با همه امکانات به‌روز در 90 غرفه به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم با استقبال مردم و حمایت از این طرح بتوانیم زمینه رضایتمندی مردم را بیش از گذشته فراهم کنیم.

ترابیان افزود: این مکان که با چند ماه کار جهادی توسط همه دستگاه‌های اجرایی و با پشتیبانی فرمانداری به‌منظور حفظ اشتغال بازا رروز قدیم و ایجاد اشتغال جدید صورت گرفت یکی از اقدامات ارزنده‌ای است که در سایه همکاری بین بخشی و تلاش جمعی مدیران صورت گرفت.

خوابگاه دانشگاه دولتی نهاوند طی دو سال آینده احداث و به‌ بهره‌برداری می‌رسدهمدان| مسائل سیاسی و حاشیه‌ای در گذشته باعث عقب‌ماندگی نهاوند شده استهمدان| گردشگری نخستین و ‌بزرگترین ظرفیت ایجاد اشتغال در نهاوند است

وی عنوان کرد: بنابر مصوبه کارگروه تنظیم بازار در این مکان کالاها و خدمات با  تخفیف و کیفیت مناسب با نظارت مستقیم بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و مرکز بهداشت و دامپزشکی عرضه خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند بیان کرد: کالاهای تنظیم بازار شهرستان، کالاهای استراتژیک اقتصاد مقاومتی و عرضه مایحتاج عمومی نیز به‌دلیل دسترسی همگانی پس از افتتاح به این مکان انتقال خواهند یافت.

ترابیان تاکید کرد: در این مکان بیش از نود غرفه در نظر گرفته شده که از تمام گروه‌های اصناف با رعایت اولویت و مقررات نظام صنفی دعوت به همکاری شده است.
وی گفت: امکانات جانبی این بازارچه شامل پارکینگ چند هزار متربعی در بهترین مکان شهر در نزدیکی میدان امام(ره) پشت مصلی نماز جمعه و سردخانه 10 تنی برای نگهداری گوشت و مرغ، سرویس بهداشتی و نمازخانه است.

ترابیان اظهار داشت: در این بازارچه برای نخستین بار در نهاوند در کنار غرفه های مختلف عرصه میوه و سبزی تازه غذاهای سنتی و فست فود و صنایع دستی نیز در دسترس مردم است.

وی تصریح کرد: مکان قبلی بازارروز نهاوند در نزدیکی میدان ابوذر موجب ترافیک در مرکز شهر می‌شد و بر این اساس اگر کسبه این بازار مکان را تخلیه نکنند مالک این مکان حکم تخلیه را دارد و طبق قانون آن را تخلیه می‌کند.

ترابیان افزود: کسبه بازار میوه فروشی واقع در چهارراه ابوذر ابتدای خیابان سعدی، مهلت یک هفته‌ای برای تخلیه این مکان دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند بیان کرد: بازار جدید میوه و تره‌بار در پشت مصلی نماز جمعه و با در نظر گرفتن مباحث ترافیکی، امنیت خوب و قابل دسترس، دسترسی آسان مردم و تامین کالاهای اساسی و غیره آماده راه‌اندازی است.

انتهای پیام/ن

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران

به گزارش همشهری آنلاین، سهیل دادخواه، سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ گفت: مدرسه فریلنسری دانشگاه علم و فرهنگ با شعار «تجربه دنیایی متفاوت با توسعه اکوسیستم فریلنسری ایران» در راستای گسترش اشتغال جوانان در عصر دیجیتال با رویکرد آینده مشاغل، به دنبال ترویج فرهنگ فریلنسری، توانمندسازی فریلنسرها و توسعه اکوسیستم فریلنسری کشور است.

دادخواه افزود: این اقدام به دنبال توجه ویژه به نیازها و آینده کارآفرینی در کشور شکل‌گرفته است، تا امکانات آموزشی و پشتیبانی برای افرادی که به دنبال راهکارهای نوآورانه و خلاقانه در حوزه فریلنسری هستند، فراهم شود.

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ درباره خدمات قابل‌ارائه این مدرسه به پلتفرم‌ها، فریلنسرها، مدرسین و کارفرمایان، گفت: خدمات به پلتفرم‌ها در قالب هدایت کارفرمایان به سمت پلتفرم‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ فریلنسری، ترغیب کارفرمایان به واگذاری خدمات به فریلنسرها، ترغیب افراد به فریلنسرشدن، هدایت فریلنسرها به پلتفرم‌ها است. همچنین خدمات به فریلنسرها نیز شامل تعیین صلاحیت حرفه‌ای، کمک به دیده شده فریلنسرهای متخصص و توانمند و ارتقای مهارت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فریلنسرها است.

وی افزود: از خدمات قابل‌ارائه به مدرسین نیز می‌توان به محورهایی چون کمک به دیده شده افراد توانمند، ارتقا سطح مهارت‌های نرم و سخت آنها، تعیین صلاحیت حرفه‌ای مربیان، فضای کار اشتراکی، استودیو تولید محتوا، تأمین زیرساخت‌های کلاس حضوری و غیرحضوری اشاره کرد.

دادخواه همچنین به خدمات ارائه شده به کارفرمایان اشاره کرد و گفت: آشنایی با فریلنسرها و نحوه کارکردن با آنها، دسترسی به متخصصین در حوزه‌های مختلف، امکان تبادل نظر و گفتگو در حوزه‌های مختلف نیز خدماتی است که به کارفرمایان ارائه می‌شود.

ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار خاطرنشان کرد: از دیگر ظرفیت‌های این مجموعه ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران است که همه افراد فعال در زیست‌بوم فریلنسری کشور می‌توانند در این بستر حضور فعال داشته باشند.

وی همچنین گفت: اولین رویداد تخصصی فریلنسری در کشور توسط دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دیجیتال ریاست‌جمهوری ۸ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار و جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است، این اقدام می‌تواند گامی به‌سوی افزایش مهارت‌ها و فرصت‌های شغلی در حوزه‌های جدید و رشد اقتصاد دیجیتالی کشور باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://freelancingschool.ir/ مراجعه کنید.

کد خبر 849030 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم تکنولوژی (فناوری) - دیجیتال اینترنت

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین ایستگاه مدرن لرزه نگاری برخط کشور در قشم
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید