Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربى تيم ملى اميد ايران بعد از نخستين بازى اين تيم در تورنمنت قطر گفت: از نتيجه بازى راضى نيستم ولى بايد بگويم از عملكرد بازيكنانم در اين مسابقه تقريبا رضايت داشتم.

طرفداری- کرانچار در خصوص شکست تیم امید برابر تاجیکستان در تورنمنت 4 جانبه قطر اظهار داشت:

ما بازى خوبى در این مسابقه انجام دادیم و موقعیت هاى فراوانى خلق کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول حداقل ٤ موقعیت مسلم داشتیم و در طرف مقابل با اشتباهات خودمان به حریف فرصت دادیم که موفق به گل زنى شدند. در واقع مى توانستیم در همان نیمه اول با گل هاى زیاد پیروز شویم.ما باید از این بازى ها درس بگیریم تا مرتکب چنین اشتباهاتى نشویم. با این وجود شایسته شکست نبودیم.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سرمربى تیم امید اضافه کرد:

اینجا یک تورنمنت دوستانه است و طبیعتا مى خواهیم به همه بازیکنانمان فرصت بدهیم. به همین دلیل تغییرات و تعویض هاى زیادى انجام دادیم.از سوى دیگر دو هافبک تاثیرگذار خودمان رزاق پور و خدا بنده لو را در اختیار نداشتیم.البته ما امروز بیش از هر چیز در خط حمله با مشکل گل زنى مواجه بودیم. وقتى ٤ موقعیت مسلم و فرصت تک به تک دارید که هیچ کدام تبدیل به گل نمى شود طبیعتا فشار روانى روى تیم بیشتر مى شود و ممکن است نظم خودتان را از دست بدهید.

کرانچار در پایان گفت:

هدف ما شناسایى نقاط ضعف است چون در بازى هاى رسمى حق اشتباه نداریم با این وجود در مسابقات بعدى نمایش بهترى خواهیم داشت و این نتیجه خللى در روند حرکت ما ایجاد نمى‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا

تایلند با شکست تاجیکستان اولین فینالیست فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ شد.

به گزارش مشرق، در اولین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های تایلند ۲۰۲۴ امروز بعدظهر بین دو تیم تاجیکستان و تایلند به مصاف هم رفتند که در پایان وقتهای قانونی با نتیجه ۳ بر ۳ به تساوی رسید.

در نتیجه در ضربات پنالتی تایلند توانست ۶ بر ۵ تاجیکستان شکست دهد و به عنوان اولین تیم صعود کننده به فینال این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!