Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: کلاس‌های غیراستاندارد مدارس شاهرود و میامی بازسازی می‌شود. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی عصر امروز در نشست بررسی وضعیت وسایل گرمایشی مدارس شهرستان‌های شاهرود و میامی اظهار داشت: این کلاس‌های درس از مصوبات سفر دولت به استان سمنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیگر مصوبات سفر دولت به استان سمنان در راستای نوسازی و تجهیز مدارس شاهرود و میامی افزود: در سفر هیئت دولت به استان سمنان  استانداردسازی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مصوب شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تخریب و بازسازی کلاس‌های غیراستاندارد و همچنین کمک به ساخت مدارس خیرساز در شهرستان‌های شاهرود و میامی از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سمنان بود.

374 مدرسه مشارکتی در استان اردبیل احداث شدسیستان و بلوچستان 5000 مدرسه تخریبی داردبنیاد برکت 35 مدرسه در استان کرمان می‌سازد

حسینی شاهرودی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این پروژه‌ها گفت: در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها 580 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبار سفر رئیس جمهور به استان سمنان مصوب شد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فضاهای آموزشی گفت: باید علاوه بر جایگزینی سیستم‌های گرمایشی فرسوده ساخت فضاهای آموزشی جدید نیز در دستور کار قرار گیرد تا دانش‌آموزان در فضاهای آموزشی استاندارد به تحصیل بپردازند.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت مناسب خیران استان و به ویژه خیران مدرسه‌ساز شاهرودی برای احداث فضاهای آموزشی گفت: باید خیران مدرسه‌ساز بیش از پیش آموزش و پرورش را در ساخت فضاهای آموزشی یاری کنند.

انتهای پیام/ن

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به سخن شهید مرتضی مطهری مبنی بر اینکه شهدا شمع تاریخ‌اند، می‌سوزند تا راه را نشان دهند، اشاره کرد و گفت: برترین راه در عالم، راه بندگی و معرفت الهی است که سرچشمه آن انبیاء و امامان و اوصیا هستند.
آیت الله میرباقری تصریح کرد: غفلت، رغبت، شهوت و شبهه، چهار مسیر حمله شیطان به انسان است

وی گفت: انبیای الهی، امانت الهی را در زمین به‌جامی‌گذارند و این امانت به اهلش می‌رسد که اهل بندگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود