Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شاهرود، دانش آموخته دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته مهندسی عمران – مهندسی سنجش از دور دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود موفق شد عنوان ''پایان نامه برتر'' و ''پژوهشگر برتر'' و "دانشجوی برتر" را کسب کند و جایزه ویژه پروفسور حسابی را دریافت نماید.
در جشنواره پایان نامه های برتر ایران که پائیز امسال توسط آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران برگزار شد، پایان نامه کارشناسی ارشد مصطفی عابدزاده با عنوان "تحلیل ریسک خشکسالی کشاورزی استان سمنان با استفاده از تکنیک های سنجش از دور و GIS"تحت راهنمایی دکتر بهروز ارسطو و دکتر حمیدرضا نانکلی، پس از داوری توسط هیأت داوران این آکادمی، به عنوان پایان نامه برتر با درجه عالی برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین به خاطر انتشار مقالات و دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در پایگاه استنادی ملی ایران، جایزه ویژه پروفسور حسابی و عناوین دانشجوی برتر و پژوهشگر برتر از سوی هیات داوران به مصطفی عابدزاده تعلق گرفت.

شایان ذکر است جشنواره پایان نامه های برتر ایران-جایزه ویژه پروفسور حسابی به عنوان یکی از جشنواره های تحت نظارت آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران، هر ساله از سوی انجمن علمی جشنواره های علمی ایران و با حمایت بنیاد نخبگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

295 / 167 پایان نامه برتر پژوهشگر برتر دانشجوی برتر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شاهرود آکادمی بین المللی علوم و تکنولوژی ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پایان نامه برتر پژوهشگر برتر دانشجوی برتر دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۹۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اعلام کرد: با تصمیم کمیته آب‌های آزاد، جشنواره شنای آب‌های آزاد با عنوان جام خلیج فارس ویژه پسران در رده‌های سنی یازده و دوازده سال و سیزده و چهارده سال با هدف توسعه کمی و کیفی شناگران آب‌های آزاد به میزبانی کیش برگزار می شود.

شناگران در دو مسافت یک و دو کیلومتر با یکدیگر رقابت می کنند.

تیم‌های شرکت کننده تا بیست و دوم اردیبهشت مهلت اعلام آمادگی و ارسال ترکیب تیم هستند.

برای دریافت بخشنامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد  اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد